Bewegingen lichter door veranderde ligging?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Romymama, Feb 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    De afgelopen twee dagen voelde ik de bewegingen veel lichter de normaal. Moest me echt concentreren als k wat voelde om te voelen dat dit echt de kleine was.
    Waar kan dit aan liggen? Zal dit waarschijnlijk liggen aan dat het kindje gedraaid is ofzo?

Daarom ging ik even luisteren naar het hartje en dit vond ik helemaal rechts onderin. Normaal gesproken vind ik het meestal onder de navel.
    Mijn placenta ligt voor en iets naar rechts, dus iets meer rechts van de navel.

Oja, en ik ben 26 weken zwanger. Vroeg me af of dat dus daar aan kan liggen?

2. LaRambla

LaRambla Actief lid

Jan 15, 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Mijn dochter heeft in een stuit gelegen tot aan het einde en ik heb nooit meer gevoeld dan kleine plopjes binnenin (voetjes) en haar hoofd die naar de oppervlakte kwam rechtsboven. Dus hier echt geen uitstekende voetjes en dansvoorstellingen gezien :)

Kan zijn dat ze anders is gaan liggen. Bijv. Met haar rug naar voren en beweegt ze wel maar zit dit aan de binnenkant!
    Als je echt minder leven voelt en je je druk maakt even de vk bellen dan komen die gewoon even langs om je te controleren!

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    hier nu net omgekeerd, rond de as gedraaid en nu voel ik echt alles pfff ook geen lachertje ;)

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Hier lag de kleine in stuit en schopte mijn onderkant echt alle kanten op. Nu is hij sinds kort goed gedraaid, en ik voel hem nog wel, maar inderdaad anders. Niet eens zo zeer lichter maar ipv een voet die je in je onderbuik gegooid krijgt is het nu een bolletje, doet toch net iets meer pijn.

Misschien bij jou ook zoiets, zeker omdat het hartslagje ook nog verplaatst is.

5. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Ja heb ik ook gehad rond 24 weken. Baby was volgens vk anders gaan liggen

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,409
    28
    48
    Thanks voor de reacties! Ik denk inderdaad dat het daaraan heeft gelegen. Vandaag voel ik het weer veel duidelijker!

Share This Page