Geslachtsecho gehad maar grote twijfels!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Daantje26, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Hoi meiden!

Bij 15 weken en 3 dagen heb ik een geslachtsecho gehad.
    We hebben het geslacht op een kaartje laten schrijven omdat we als verrassing afgelopen zaterdag met de familie de taart gingen aansnijden. De taart was van binnen BLAUW! Geweldig natuurlijk!

Maar vanaf dag 1 heb ik al een gevoel van een meisje, alle symptomen van een meisje, en de nub van een meisje bij 13 weken!

Lees veel verhalen dat bij 15 weken en 3 dagen het nog zooo vroeg is!! :( en er nog een hoop kan veranderen... De foto's vind ik ook behoorlijk onduidelijk..

Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• echo.jpg
      echo.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,6 KB
      Weergaven:
      62
    • echo2.jpg
      echo2.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,7 KB
      Weergaven:
      56
  2. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Je gevoel kan je aardig voor de gek houden.
    Hier de eerste weken het gevoel gehad dat we een jongen zouden krijgen, maar dat sloeg langzaam om en vlak voor onze geslachtsbepaling heb ik zelfs geroepen dat ik versteld zou staan als het geen meisje was.. Moest dan ook heel erg omschakelen toen er overduidelijk een uitsteeksel te zien was!
    Gelukkig heeft dit maar een paar uurtjes geduurd, ik was daarna vooral heel erg trots en alsnog heel erg blij dat we toch een zoon krijgen.. Had geen voorkeur voor de eerste, maar als je eenmaal ergens op bent ingesteld (ongegrond, ik geloof niet in de meeste bakerpraatjes), is het toch even omschakelen!

Ik zie in de bovenste 2 foto's niet duidelijk een jongen, maar in de onderste wel.
    Gefeliciteerd!

Edit: de NUB was hier niet heel erg duidelijk, maar heb toen toch foto's geplaatst bij zowel het topic over de NUB-theorie als die van de Skull.. En hier werd ook een meisje gezegd!
    Bijna iedereen in onze omgeving dacht dat we een meisje zouden krijgen.. Dus dat heeft mij ook op het verkeerde spoor gezet. Ongegrond weer trouwens; het blijft toch een gevoel en een 50/50 gok.

3. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    De onderste is duidelijk, zo zagen mijn jongens er ook uit ;)

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Vervelend die onduidelijkheid he !

Hier is ze dus ook zeker van een jongen maar later zag ik een foto waar 2 streepjes op staan ik dacht dat dat typische meisje is.

Toch vind ik het bij jou behoorlijk uit steken en duidelijk hoor !
    Dit zijn mijne..

Mijn gevoel zij btw ook heel sterk een meisje, en de nub ook..was zo overtuigd haha

5. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Haha, het is zo bijzonder wat je gevoel allemaal met je kan doen! ;)
    Waar moet ik precies kijken op mijn echo om het te kunnen zien ?
    De echoscopische zei ook dat het bij 20 weken pas veel duidelijker is dan bij 15,3 weken.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Onderste vind ik ook heel duidelijk een jongen :)

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meisje is 3 streepjes ;) Ik ben geen expert maar ik zie toch een jongen zo. En NUB is nog zo onwijs vroeg. Nergens kan garantie in gegeven worden. Je zou het bij de 20 weken echo nogmaals kunnen vragen. Je gevoel kan je echt voor de gek houden. Ik dacht dat ik een jongen zou krijgen, was toch echt een meid.

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Bij jou idd de onderste foto steekt het heel erg uit.

en bij mij, voor wat die vrouw vertelde is dat omcirkelde een balzakje en daarbovenop zn pielewiep.

en die streepjes zijn zijn balletjes zei ze..maar ik vind dat zo op een meid lijken !

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Duidelijk een jongen hoor....

10. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Op jouw onderste echo vind ik het duidelijk een jongen!

11. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    Mijn gevoel zei jongen, is een meisje en zag er anders uit dan jou echo

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik heb nog geen verstand van echo foto s ;)maar ik vind de manier waarop je het geslacht kenbaar heb gemaakt zonder dat jullie het ook wisten echt een hele super leuke manier :D
    Liefs

13. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie ook echt een piemel!

14. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Je gevoel kan je ook heel erg voor de gek houden. Ik had bij mijn eerste ook zwaar het gevoel dat ik een meisje kreeg, in mijn dromen kreeg ik dan ook een meisje. Tot de 20 weken echo toen we te horen kregen dat het een jongetje was. Zelfa hierna droomde ik nog dat ik een meisje kreeg. Uitslag: heb een kerngezonde zoon van 17 maand.

15. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie heel duidelijk een jongen, ik twijfel niet :D

16. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ik heb dochter nummer 2 onderweg en dat zag er heel anders uit.ik.zie hier duidelijk een piemeltje en balletjes duidelijk een manneke gefeliciteerd met jullie prinsje

17. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier beide kids met 15 weken geslacht bekend en klopte ook.
    Ik zie er bij jullie een jongen in.

18. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16

19. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Je gevoel houdt je voor de gek, de foto's zijn hartstikke duidelijk! Overigens dacht ik 2x zeker weten een meid, kijk mijn onderschrift maar eens..

20. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Met 17 weken werd er bij ons gezegd een jongen en een meisje. Met 20 weken bleek het 2 mannetjes te zijn.

Je laatste echo foto is wel overduidelijk een ventje

Deel Deze Pagina