Hallo Meiden, Vind iemand het leuk om mijn 20 weken echo eens te bekijken. En misschien aan de hand daarvan zeggen wat je denkt? VTS 01 1 - YouTube
Je weet dat je naam bovenin beeld staat op de echo-beelden? Dus dat je zo niet bepaald meer onherkenbaar bent e.d.? Heb overigens niet het hele filmpje bekeken, maar in de stukjes die ik zag kon ik er zo niet wijs uit worden of het een jongen of meisje is..
Hi,Bedankt voor de tip maar het is de naam van de Verloskundigeparktijk evengoed bedankt voor het kijken. Bij minuut 9 ongeveer wordt het bovenbeentje gemeten overigens.....
Ha! Ik zie het echt niet..........haha ik zie handjes voor piemeltjes aan e.d. Ik ben echt een leek...... Bedankt voor het kijken!
hoi, Ik heb net het filmpje bekeken en ik zie duidelijk: een meid bij 1:43 duidelijk de drie streepjes!! gefeliciteerd!!!
hebben ze dat niet gezegd dan? sorry ik zie t ook echt niet maar bij ons waren dan ook duidelijk een piemeltje en flinke balletjes te zien hihi
Hoi Meiden, wat een reacties na gisteravond.Ik moet lachen want weet niet of jullie het goed hebben.Mijn vriend wil het niet weten.Ik dus ben dus duidelijk nieuwsgierig........Half Mei zal ik het jullie laten weten!