Zojuist heb ik mijn 12 wkn echo gehad, wat denken jullie te zien a.d.h.v. de NUB? Ik heb er totaal geen verstand van dus onderbouwing zou ik erg prettig vinden... Ik ben heel erg benieuwd!
Jongen ... op foto 1 wijst hij omhoog (de nub zit onder mijn blauwe streep en dus niet erboven) View attachment 271227
Wauw, de meerderheid zegt op dit moment een meisje! @RoGiJuLi, ik zie de nub niet omhoog staan op de foto :S Kijk ik nou zo scheel? hahaha.
Ligt er aan naar welk streepje je kijkt !! Precies ONDER mijn blauwelijn loopt een witte/grijzige streep .. en als je die volgt naar rechts (zoals ik deed met mijn blauwestreep) wijst hij dus omhoog tov ruggegraat.
@ meiden die denken dat het een meisje is: Is er iemand die dit aan kan geven in een paint bestandje waarom je dit denkt? (net als RoGiJuLi) Volgens mij heeft RoGiJuLi altijd veel Nubs goed, vind het wel grappig dat bij mijn echo veel mensen juist iets anders zeggen...
Vooruit met mijn half slapend oog dan. Ik denk een meisje maar kan geen zekerheid geven omdat er toch wat verwarring tussen nub/navelstreng is ontstaan.
Een jongetje, het gaat om de grootte van de hoek ten opzichte van de ruggengraat, en die is voor zover ik kan zien 30 graden of groter, en dan zou het een jongen moeten zijn....