Ik verlies vanaf vorige week dinsdag kleine beetjes bloed donderdag was de echo goed wel alleen een dooierzakje te zie. Tussen de 5.4 en 6.2 was is toen ongeveer en de gynaecoloog kon niet vinden waar het bloed vandaan kwam.... rond 6 uur verloor ik een stolseltje maar verder geen bloed daarna meer... wel of niet de gynaecoloog morgen bellen? Als ik bel willen ze echo maken maar ben zo bang dat er weer alleen dooierzakje te zien is en ik alleen maar extra ga stressen
Als je twijfelt of onzeker bent zou ik zeker de gyn even bellen. Je bent al een aantal dagen verder dus het moet in ieder geval gegroeid zijn. Een stolseltje verliezen zegt nog niks. Kan ook wat opgehoopt bloed zijn nadat er een adertje gesprongen is. Dat kan nu wel wat sneller gebeuren omdat alles beter doorbloed is. Je zou nu bij een echo onderhand wel een kloppend hartje moeten zien.
Zeker bellen, als je vorige week dinsdag minstens 5,4 was maar misschien ook verder, dan moet er deze week wel al een hartje kloppen want dat gebeurt tussen de 6 en 7 weken (kan soms eerder maarnhoeft echt niet)... dus ik zal zeker bellen en vragen of je vandaag nog terecht kan, voor je eigen gemoedsrust. Ik verlies mijn gehele zwangerschap al heel licht bloed dus echt roze, geen helderrood bloedverlies en ze kunnen geen oorzaak vinden.... heb je verder geen krampen?
Ik heb geen krampen gelukkig wel ontiegelijke pijn in me rechterzij... moet zo terug bellen de assistente van de gyn zei niet te verwachten dat het wat met de zwangerschap te maken had en de dokter juist weer wel en de dokter zei neem maar wat diclofinac wat van de gyn weer niet mag. Dus ze sturen me van de 1 naar de ander
Geen diclofinac nemen hoor. Alleen paracetamol als het echt niet te houden is maar liever gewoon helemaal niks. Zou de huisarts er verder even buiten laten denk ik.
Diclofinac neem ik ook niet hoor! Heb vanmiddag toch echo gehad vruchtje was 6.1 met kloppend hartje maar dus wel veel te klein zou aan de hand van de zwangerschap testen minimaal 7.1 moeten wezen. De gynaecoloog gaat nu me urine controleren op een blaasontsteking misschien dat het daar van komt. En vandaag maar oprijd naar bed en hopen dat ukkie blijf zitten!
Nadeel van zo'n prille zwangerschap is dat een mm verschil in meten al een paar dagen verschil is. Kan dus zo zijn dat je met de termijn echo wel in eens weer een stukje verder bent Wat extra rust kan zo wie zo geen kwaad. Het hartje klopt en dat is al heel mooi.