Hoi hoi Ik heb 3 x in de week ctg. Vandaag ook weer. Het was wel variabel. Dat zien ze graag maar haar hartslag was vandaag zo laag. Liep tussen de 108-141. Dit gezegd tegen de ctg mevrouw maat ze had het besproken met de gyneacoloog en het was gewoon goed volgens hun. Maat blijf ermee zitten. Heb nu maandag weet ctg. Iemand anders hier ervaring mee of vinden jullie dat ik te eigen wijs ben en het aan moet nemen Heb mijn onzekerheid al uitgesproken vanmorgen. Alvast bedankt!!
Bij mijn zoontje gingen ze zich zorgen maken bij een hartslag van 85pm. maar altijd goed je zorgen uit te spreken! Wat Is de reden dat je zo vaak aan de ctg moet?
Hier ook veel ctg's gehad en die van mij had ook vaak een lage hartslag...toen ze eruit was bleek dat gewoon bij haar te horen...ze had de laagste 'baselijn' van alle nicu kindjes..variabel is goed! Als ze 'strak' worden is het een ander verhaal. Ik zou me geen zorgen maken.
Aan het eind van de zwangerschap is de hartslag van de baby lager! Gemiddeld zo'n 120 in rust, dus de hartslag van jou baby is mooi!