Lege vruchtzak

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Lolavee, Feb 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lolavee

Lolavee Nieuw lid

Feb 17, 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Ben nieuw hier... Wij zijn al nu ruim 5 jaar bezig voor een kindje
    Maar steeds ging het mis. Nu na ruim 26 maanden proberen toch weer zwanger! Wij hebben afgelopen woensdag een echo gehad omdat ik al een afspraak bij de gyn had staan. Er was enkel een vruchtzak te zien, en hij zij dat het te vroeg was en moet over 2 weken terug komen. Het was niet mijn vaste gyn en diegene had er ook niet echt heel veel zin in stond met 2 min alweer buiten:(

Ik zit nu zo in onzekerheid volgens mij berekeningen zou ik al 5 weken en 3 dagen zwanger zijn... Ik lees overal dat er dan al een hartje klopt

Heeft iemand dit meegemaakt? Is het echt nog te vroeg of is het foute boel? Graag jullie ervaringen

Liefs

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

Dec 13, 2015
    3,747
    4,267
    113
    Rond 5w4d begint inderdaad het hartje te kloppen, maar daarom hoef je dat nog niet te zien op een echo hoor!

Het kan best zijn dat het effectief te vroeg was om iets te zien, niet panikeren!

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Ik had mn eerste echo met 6+3 en zelfs toen waarschuwde mn vk me nog dat er misschien niks te zien was. Uiteindelijk was het wel zo maar dat zegt mij toch wel dat het kan zijn dat er met 5 weken nog niks te zien is.
    Wel jammer dat hij en zo laks over deed.
    Het worden twee spannende weken. Ik duim voor je

4. Lolavee

Lolavee Nieuw lid

Feb 17, 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden!

Stelt me toch gerust! Het worden 2 slopende weken:p
    Hopelijk zie ik dan een kloppend hartje:D

5. Watermann

Watermann Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je! Rond 5 weken zie je inderdaad niet veel. Echter zag je bij mij met 7 weken een vruchtje + hartslag.

6. roosje1234

Jan 6, 2016
    26
    0
    0
    NULL
    hartje limburg
    ik ben met 5 weken en 4 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis toen had de gyn bij mij ook een echo gemaakt ze zij toen nog tegen mij of ze niet zeker wist of het goed zat.
    Ik had precies het zelfde ze zag het vruchtzakje maar verder nog niet veel.
    nu ong week later heb ik gisteren weer een echo gehad, en daar zag ik al veel meer + een kloppend hartje.

Maak je niet te snel zorgen, en als je er echt veel last van hebt dat je het wilt weten zou ik de gyn bellen of de afspraak misschien niet wat eerder kan en leg je de situatie uit. Meestal laten ze je dan wat eerder komen.

ik hoop dat je hier een iets aan hebt ik maakte mij ook zorgen maar heb een mooi kloppend hartje gezien!

Heel veel succes xx

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Verplaatst naar onderzoeken en echo's.

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik had het zelfs met 8+4 en zie mn banner.

Ik ben uiteindelijk 2 dagen terug gezet met 11 weken dus was op moment vd echo 8+4 ipv 8+6. Ik zou even rustig afwachten. Soms plakt het kindje een beetje tegen de wand vd vruchtzak of heb je een diepliggende baarmoeder zoals ik. ;)

9. NiBu

NiBu Actief lid

Nov 24, 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je al een volgende echo gehad? Ik wilde nog even laten weten dat ik zelf ook bij 5w6d alleen een vruchtzakje kon zien. Bij de echo die daarop volgde was een kloppend hartje te zien. Hopelijk hebben jullie intussen goed nieuws gehad.

10. MD1982

MD1982 Lid

Feb 24, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    Belgische kust
    Ik ben ook benieuwd hoe het op die tweede echo ging... Laat je wat weten? X

Share This Page