ik ben nu 11 dagen overtijd, heb 4 testjes gedaan en allemaal waren negatief! ik vermoed ook niet dat ik zwanger ben, maar je weet maar nooit... dus ben ik vandaag langs de HA geweest en heel mijn situatie voorgelegd...en zei ze dat ik een echo kan laten maken of ik echt zwanger ben of nie.. nou heb ik nooit eerder medische klachten gehad (gelukkig) en dit is eigenlijk de 1e keer dat ik naar het ziekenhuis moet (voor hoe ver ik het herinner), ben wel vaker geweest met mijn familieleden, maar nooit voor mijzelf... nou heb ik een vraag aan jullie, omdat ik niet wil dat iemand hierover weet, vraag ik mij af of je een brief thuis toegestuurd krijg (na het maken van een afspraak bij de gynaecoloog) ik heb namelijk al een verwijsbrief van de dokter...nu moet ik alleen nog een afspraak maken..maar wil ik van jullie weten of ik een brief thuis krijg en hoe lang het duurt voordat ik een afspraak kan krijgen...en krijg ik het resultaat gelijk? ja toch, je kan toch gelijk in het scherm meekijken? alvast bedankt!! hoop jullie reacties snel te ontvangen
Volgens mij worden dit soort "korte-termijn-afspraken" niet schriftelijk bevestigd... tenminste bij mij is dat niet gebeurd. En doen ze het wel... dan krijg je gewoon een envelop waarop alleen het adres van het ziekenhuis staat en verder niets. Dus men kan in principe niet zien waarvoor je een brief krijgt. Is het een afspraak die je bijv pas over 3 of 4 weken krijgt, dan kan het dus zijn dat ze het wel bevestigen. Ja je krijgt direct resultaat van je echo. Je kunt gewoon lekker meekijken met de gyn/echoscopist.
ahaaa oke, nou ik ben gisteren begonnen met werken in de maasstad ziekenhuis en ja ik mag nog geen afspraken maken, dus ja ik weet er ook niet veel af... ik ga gewoon daar mijn echo laten doennn ben dus daar een collega (niet bij de gynaecoloog, maar werk bij de longziekten) en zullen ze wel snel een afspraak geven, hopelijk
nee geen verwijs brief, maar je wilt toch dat niemand t weet? of alleen op t thuis front? en je ha had je ook bloed kunnen laten prikken in plaats van een echo lijkt mij. succes
de ha zei dat een bloedtest en zwangerschapstest niet veel van elkaar verschillen....omdat ik al 4x nega getest heb, zei ze dat de bloedtest ook wel zelfde zou geven, dus daarom mocht ik een echo laten maken van haar en heb ik dus een verwijsbrief en ja ik wil dat niemand het weet, dus daarom dat ik niet wil dat iets thuiskomt...dus dacht ik het te vragen aan jullie of er iets wel thuiskomt