En dan hebben we de 20 wkn echo! Ben zo benieuwd of alles goed is met ons kleintje! En zo benieuwd hoe het gegroeid is, laatste echo was met 8 weken! Tijd gaat nu trouwens wel langzaam...
Een hele mooie echo gehad! Alles was wat ze nu kon zien tiptop in orde! Wat kan je dan al trots op zoiets klein zijn!
Was ook verbaasd hoe goed je zelf de dingen kon zien en onderscheiden! We wouden ook niet weten wat het is, maar zit telkens naar het gezichtje te kijken of ik daar wat aan kan zien
dan moet je die andere foto plaatsen meid dan verteld iedereen wat het word... lol die foto is zo duidelijk dat je kan zien wat het word... maar ik zeg niets ik blijf nog steeds wat ik je verteld heb wat ik denk...
waauww mooi om te horen gefeliciteerd ! respect dat je het zo lang heb kunnen volhouden zonder echo.. ik zou nu moeteb wachten tot de 20 weken echo maar we hebben nu een echo tussendoor gepland omdat ik zo ongeduldig ben geniet er lekker van meis !!! lijkt me heerlijk om te horen
Ik heb alleen maar foto's van het hoofdje nergens waar de onderkant bij voorbij komt, ook niet bij de echo gezien! Ik ben ook blij dat iedereen in mijn omgeving het allemaal wel weet Iedereen mag mooi raden en het mij vertellen, wij wachten wel tot september
ze heeft op facebook ook een ech foto waar je het kindje helemaal op zie haha... daar ken je goed zien wat het is... ik zeg nog steeds een meid en toen ze zei dat ze zwanger was heb ik het altijd al gezeg dat het een meid word en ik blijf erbij dus... hahahha
Dat is wel lang wachten op de echo. Bij ons heb je een echo met 8,12,20 en 30 weken. Ik dacht dat dat normaal was