Zag laatst n tooic dat sommige aan de schedelvorm dachten te zien wat het geslacht is. Over10 dagen mogen we het eindelijk weten! Maar het leuk me leuk als mensen die (n beetje) verstand er van hebben een gokje wagen! View attachment 434077
In welke topic? eerst had je een topic waaraan ze het konden zien aan het hoofdje. Maar nu alleen een nubtopic, & de kleine heeft hier geen nub denk ik
Ben zo benieuwd he! Wachten duurt zolang.. wat zijn nou de dingen waaraan je het een beetje zou "kunnen" zien? Ik lees zoveel dingen..
Topic stond al op pagina 3 haha. Het is niet echt een topic waar veel reacties in komen. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/481361-skull-theory-127.html Maar je hoeft nog maar te wachten tot volgende week zaterdag zie ik! Spannend Laat je nog weten of het een meisje is?
Ja heel spannend, zeker omdat iedereen om je heen al "zo goed weet" wat het is. Ouders envriend zeggen vanaf dag 1 een meid. Ik zelf zou het echt niet weten.. Zo een voorgevoel waar veel damss het over hebben heb ik ook niet. Nu maar afwachten, dacht mss zijn hier wat goede gokkers