7,2 weken zwanger en echo 5 wk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hope19, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Ongelofelijk dat ons dit weer moet overkomen.
    1 novemver laatste menstruatie. Eisprong met temperaturen gevonden op 15 november. Positieve testen vanaf 10 dpo. Op 18 dpo cb 2-3. Daarna niet meer getest.

Vanavond eindelijk de eerste echo en tot ons groot verdriet was er slechts een zwangerschap van 5 weken zichtbaar.
    Ongeloof heerst hier. Waarom kan het niet goed gaan? 😢

2. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hoi Hope,

wat vervelend voor je, dat de echo minder lang aangaf dan berekend. Ik probeer je toch nog even moed in te praten hoor, want is het niet zo dat de innesteling langer geduurd kan hebben? Mij is verteld dat op zo'n prille termijn het milimimeterwerk is en daarom een ver-telling zo gedaan is...?

Wat was er te zien verder op de echo?
    Hoop en duim voor je dat het goed zit, meid

3. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Ik heb niet veel meegekregen vanwege de shock waar ik in verkeerde. Volgens mij een vruchtzak met iets wat een begin van een embryo zou moeten zijn. Ik weet het niet meer precies..

Ben zo verdrietig....😢

4. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Wat voelt dat oneerlijk he... Ik zit in hetzelfde schuitje, wij hebben 2 jan nog een echo maar vruchtje liep achter en hartje te traag....het is zo moeilijk!

5. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch

Sterkte..wat een verdriet😢

6. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Heeft de vk je verteld dat dit ook een diapauze zou kunnen zijn? Dan neemt het vruchtje een soort van pauze om daarna weer verder te gaan met ontwikkelen. Ik hoop dat het goed afloopt. Heel veel sterkte ☺

7. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ah Hope wat vreselijk dat jullie weer tegen die narigheid oplopen. Ik was zo blij voor je dat je weer zwanger was. Ik weet wat je nu doormaamt, heb het zelf ook 2x meegemaakt.

Hoe moeilijk het ook is, ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven. Ik hoop zo dat het toch nog een goede afloop krijgt.

Dikke digi-knuffel.

8. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch

Hier heeft de vk het niet over gehad..
    Komt zoiets vaak voor?
    Ik heb ook een hele slechte ervaring met deze verloskundige. Een hele kille vrouw die gisteren tot 2 x toe zei: ik ga niet met je in discussie. Dit omdat ik duidelijk aangaf wanneer mijn ei was geweest en ik dus zeker wist dat ik 7.2 moest zijn. Helemaal geen compassie, niets. Ze heeft zelfs niks gezegd in de trant van sterkte, of vervelend voor jullie. Mocht ik weer zwanger worden ga ik naar een andere verloskundige..

9. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch

Thnx Vrouwvan. Lief van je...zwanger blijven is helaas niet vanzelfsprekend. Ik duim voor je dat deze zwangerschap wel goed mag gaan..

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee zoiets is echt zeldzaam.. 2 weken achteruit gezet worden op deze termijn terwijl je op 10dpo positief test klinkt niet goed... Met 7 weken hoor je ook een hartje te zien..
    Ik heb t 4x meegemaakt ook na kloppend hartje en van een tweeling..
    Het is kreihard..
    Sterkte!

11. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Ik hoop op een klein wondertje voor jullie.
    Wat er ook gebeurt, sowieso een andere verloskundige zoeken.
    Zwanger worden en blijven is een enorm onzekere en soms stressvolle periode, daarin moet je wel voldoende steun en veiligheid voelen. Ook om "stomme" vragen te stellen of om voor een extra controle te komen.

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoewel ik op een wonder hoop voor jullie, klinkt dit niet goed. Wat een enorm verdrietig nieuws zo net voor de feestdagen. Heel veel sterkte.

13. Marchella

Marchella Niet meer actief

Wat erg voor jullie :( :( :(

14. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Dank allemaal...
    vandaag beetje bruin bloed met slijm verloren.
    Helaas nog geen helderrood bloed. Bij vorige miskraam begon het echte bloeden op dezelfde dag als dat het bruinverlies kwam.
    Ik voel wel steken in mijn baarmoeder. Maar dit lijkt niet op menstruatiepijn. Ik heb aanstaande dinsdag een afspraak voor een echo in het ziekenhuis. Hopelijk is het voor die tijd zelf los gekomen...

Fijne feestdagen allemaal..

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte. We zijn even ver. Ik hoop dat je niet veel pijn/last hebt 😔

16. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Het zijn onzekere tijden... Wat naar dat je bij de verloskundige geen goed gevoel hebt. Het is echt totaal niet vanzelfsprekend, een gezond kindje, veel mensen denken er zo makkelijk over...

17. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Hier zet de mk nog steeds niet door. Heb in totaal 2 keer best wat bruine afscheiding gehad gisteren en verder niets.
    Vriend en ik hebben besloten om het verdrietige nieuws vooralsnog niet te delen met onze familie. Dit hebben we de eerste keer wel gedaan (ouders en zussen), alleen we willen het eerst zelf een plekje geven.
    Nu staat er as zondag kerst op de planning bij schoonfamilie en maandag bij mijn familie. Er staat oa ossenhaas op het menu.
    Ik ben nu best wel onzeker want ik ben nog niet 100% overtuigd dat het helemaal mis is (heb pas 1 echo gehad), maar we willen dus ook niks aankondigen. Hoe moet ik nu toch de kerst doorkomen??😞

Na kerst mag ik pas terugkomen voor een 2e echo..

18. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Wij zaten 2 jr geleden ook in spanning, de 28e kregen we pas duidelijkheid. Ik heb het toen wel met mijn directe familie gedeeld, en dat voelt (ook achteraf) heel goed. Die steun was toen heel erg fijn.

19. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113

Wat een nare situatie zeg! Ik weet niet of het een optie is, maar zou je niet ergens anders (pret echo?) terecht kunnen vandaag om nogmaals te kijken? En anders hetzelfde doen als ik, gewoon niet drinken en geen dingen eten die niet mogen en maar een smoesje ophangen. Laatst zei ik dat ik iets niet at omdat ik er laatst heel ziek van ben geweest en dat vonden ze heel normaal.

20. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Oh lastig!! Hier ook.... Boeuf bougignon op t menu bij mijn zus.... Succes meid!!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!!

Deel Deze Pagina