Hoi, een klein vraagje voor de vrouwen die dit hebben mee gemaakt. ik heb vorige maand een vruchtje verloren ( miskraam ) maar nu heb ik op 24 daagjes ( op een cyclus van 27 ) dagen plots viese bruine dunne rotzooi als afscheiden.. kan het zijn omdat de vorige keer niet goed is verlopen dat mijn opvolgde cyclus vreemd verloopt. ik heb ook 's avonds veel last van mijn borsten en tepels en heb al ongeveer een weekje lang last van mijn onderbuikje gehad.. xxjes bolly
mmm helaas niemand antwoord ??? ik heb nu al 4 dagen bruine zooi ????? snap er niets van heb wel wat rood bloed verloren ( weinig ), hoop maar dat het snel doorbreekt . xxjes
Bolly, Ik heb er geen ervaring mee. Maar misschien kan je contact opnemen met je ha voor advies? Lijkt me voor jou wel fijn om een echo te krijgen om te kijken of je baarmoeder schoon is. Sterkte!
ik heb hetzelfde, alleen maar bruin. Vorig week 3 dagen en vandaag weer. Is niet heel veel...maar ik snap er ook niks van.
Na een miskraam kan je cyclus van slag zijn. Je kunt tussentijds bloedverlies hebben of wat bruine afscheiding. Je eisprong kan later zijn en je cyclus wat langer. Bruinverlies vlak voor de NOD is trouwens bij mij een voorteken van een naderende ongi. In principe is dat wel normaal, dat hebben heel veel vrouwen.
dag 28 en nu eindelijk wat donker rood bloed maar heel weinig dus voor mij is dat nog geen doorbraak. ik heb ook geen krampen of opgezette buik... hopelijk breekt het door de dag door maar als er maandag nog niets is dan haalt ik even een testje of ga ik even naar de arts. xxxjes oo ik heb nog wel iets vreemds ( ja sorry ihih ) last van pijnlijke opgezette schaamlippen