Lieve allemaal, Na 7,5 week zwanger te zijn kreeg ik gisteren een eerste echo omdat ik het niet helemaal vertrouwde en een beetje roze helder slijm/bloed verloor! Niks om je zorgen om te maken vertelde de verloskundige me! Nalang aandringen mocht ik dan toch komen voor eenecho... Eerst een buikecho en die was al dubieus... Vervolgens een inwendige echo en ik zag der al zachtjesmet der hoofd schudden... Sorry maar er zit geen leven in het vruchtje... Nu willenze me over een week terug zien om te kijken of er dan wel leven in zit maar ik krijg steeds meer buikpijn en ga steeds harder vloeien, dus ze moeten me geen valse hoop geven! Dit is mis en ik verlies mijn kindje! Ik voel me zo rot! Dit was mijn eerste zwangerschap... Zijn ermensen die dit ook meegemaakt hebben er er met me over willen praten want ik weet me echt geen raad! Voel me boos,leeg verdrietig en aan de andere kant weet ik het allemaal niemeer! Dingen zoals goh kind beter nu dan over een paar maanden die wil je ook niet horen voel me erg onbegrepen door mijn omgeving! Aan alle andere met een MK heel veel sterkte! Liefs W.
Jeetje meid, ik kan geen ervaringen met je delen, maar wil je heel veel sterkte wensen. Snap ook niet dat de VK je valse hoop geeft.
Hoi Lieve Misswennie, Wat een ontzettend vervelend bericht. En ik kan niets hier schrijven waardoor jij je beter voelt. Dit is nu gewoon heel rot. Laat het verdriet toe en geef jezelf de tijd. Ik had er veel aan om er met vriendinnen over te praten. Het enige wat ik kan zeggen. Hou hoop! De meeste mensen met een miskraam krijgen daarna een goede zwangerschap. Of anders daarna. Ik heb er 3 meegemaakt (dat komt niet veel voor hoor, 0,3 %). Na veel onderzoeken waar niets uitkwam gaat mn 4e nu goed. Heel veel sterkte de komende tijd!
wens je veel sterkte!! het is erg rot nieuws!! Ik ben mijn vruchtje gisteren kwijt geraakt met 8.2 dagen!!! Het is erg verdrietig!! sterkte
hoi, Wil je ook veel sterkte wensen. Weet wat je doormaakt ook ik heb afgelopen week mijn vruchtje verloren. Maar hier veel schrijven met meiden die het zelfde meemaken of hebben gemaakt lucht op vind ik.
hey, ik weet hoe je je voelt. mijn verloskundige gaven mij ook veel onzekerheid en valse hoop. en uit eindelijk was het dus al wel mis gegaan terwijl ze zeiden dat mijn bruinebloedverlies niet veel kwaad kon enzo...en vorige week vrijdag had ik een echo en was er niks te zien. zelf heb ik veder geen last gehad van bloedverlies. maar voel me nog steeds niet happy. het was ook mijn eerste keer. voel me sommige momenten zo leeg. hoeveel liefde en begrip je ook krijgt. sterkte, ik hoop dat we ons beide beter gaan voelen. maar hou hoop misschien gaat het de volgende keer bij ons goed... liefs
Jeetje meid, wat moet jij je verschrikkelijk voelen. Ik weet wat het is...heb het zelf ook meegemaakt een jaar geleden. Het allerbelangrijkste is dat je je rust neemt en even alles van je af gaat zetten. Denk aan jezelf, want dit is niet niks!. En inderdaad, de opmerking 'beter nu dan over en paar maanden' wil je niet horen. Die heb ik ook zo vaak gehoord toen. Je bent helemaal in de wolken, bent al plannen aan het maken en met spulletjes mischien bezig...dan komt het keihard aan als je het hoort en veranderd die roze wolk in één keer in een zwart gat. Neem de tijd om het te verwerken en doe het rustig aan! Ik wens je heel veel sterkte toe! Liefs