Mijn dochtertje is wat ziekjes. Ze wil bijna niet eten. Fles wel maar vaste voeding bijna niet. Ik vond haar er wat pipjes uitzien. Ze had ook koude handjes. Verder heeft ze al 2keer een flinke luier gepoept vanmorgen. Ik heb haar ttemperatuur opgenomen en ze heeft lichte verhoging, 38,0 graden. Ze heeft nog geen tandjes dus ik denk dat het dat is. Is er iets wat ik kan doen? Paracetamol geven of iets anders? Of is dat niet nodig? Bedankt alvast.
Wat sneu hoe oud is ze .? Als ze zich niet lekker voelt zou ik paracetamol geven Mischien dat ze dan wat opknapt om te eten Zolang ze goed drinkt allert is belangrijk Bij twijfel altijd even de huisarts bellen Veel beterschap
Hoe oud is ze? Kun je wellicht al tandjes voelen /zien? Zo ja, dan kun je daar beetje Dentinox voor gebruiken of een zetpilletje. Als ze daarvan opknapt dan doet er dus iets zeer. Minder eten is niet erg, als er maar lekker gedronken wordt Verder veel knuffelen, is zo zielig he!
Ze is 10 maanden. Ik heb haar net op bed gelegd. Ze heeft nu 38,5. Ik heb een zetpil gegeven. Ze ligt nu alleen in een slaapzakje zonder mouwen. Tot hoeveel graden mag bij een baby?
Mijn zoontje is bijna 10 maanden en had vorige week ook zo temp van 39 soms 38.2 Temperatuur zegt niks of het moet boven de 41 komen Kijk na je kindje word ze suf of gaat ze raar huilen bolle fontanel vlekjes of geen plas luiers meer dan kan je beter richting de seh gaan Met dat soort klachten vind ik de huisarts nooit geschikt omdat ze het vaak afdoen als een groepje dat is mijn mening Zo lang je kindje vooral zich zelf blijft is het lekker uitzieken
Ik zal het in de gaten houden. Bedankt! een slaapzakje winter zonder mouwen is dat goed of te warm? Ze heeft romper lange mouwen en pyjama aan.
Ja ik deed zo min mogelijk aan romper lange mauw en een winter slaap zakje en dan voelde ik al de Koorts was gezakt deed ik een dekentje om Maar me zoontje slaapt naast mij dus ik checkte het elke keer Slaapt ze in eigen kamer?of bij jou
Ach wat sneu. Hier bijna 10 maanden en vorige week een beetje het zelfde zoals jij beschrijft. Hier helpt een zetpil altijd erg goed.bverder leg ik hem ook in een winterslaapzakje zonder mouwen met een lange mouwen romper en een pyjamaatje! Hopen dat het snel weer beter gaat! Eten ging hier ook niet fantastisch maar drinken deed hij nog wel goed en hij had ook nog regelmatig een plasluier. Dat is altijd het belangrijkste!
Eigen kamer. Ik dacht een winterslaapzak is te warm. Ze was wakker, ik heb haarnu in zomerslaapzakje gelegd.
Ik wilde net weer reageren vanmorgen was de temperatuur 37,4. Ze was alert en heeft haar fles leeggedronken. Het leek weer goed te gaan. Later heeft ze haar fruitpapje overgegeven. Haar temperatuur was toen 38.1 net heeft ze weer een fles gehad maar deze heeft ze ook overgegeven. Daarna heeft ze nog wel een beetje water gedronken en dat is erin gebleven. Ze is verder wel alert. Ik maak me nu wel een beetje zorgen over het overgeven. Wat is nu wijsheid?
Hoest ze ook erg erbij ? Dan kan het ook daar van komen Mijn andere zoontje nu 5 moet altijd overgeven vanaf jongs af aan als ziek is koorts dan blijft er niks in Heb je ors in huis ? Zou je als je twijfels eventueel kunnen geven met water En anders zou ik gewoon even bellen hoor naar huisartsenpost Heb zelfs paar weken terug voor spruw gebeld op een zondag en kon komen daar zijn ze voor
Onze uk was een tijd geleden ook ziek met koorts zo rond de 38.6 hij had een lange mouwen romper aan en zomerslaapzak.en nog had hij het warm. Bij de dokter gaven ze aan dat ze ongeveer de helft nog moeten drinken en alert zijn. Een tip van de assisten toen hij nog een baby was ,een velletjr bij fe buik pakken en kijken of het meteen terug schiet. Uk is nu ook ziek ,geen koorts wel diarree en gisteravond alles eruit gegooit. Verder alert(druk) dus lijkt er weinig last van te hebben.
Beetje vreemd dit. Zojuist temperatuur opgenomen, is ineens 36,5. Ze is alert. Drinken gaat niet van harte, maar wel beter. Ze heeft niet meer overgegeven. Is het normaal dat de temperatuur zo snel daalt?
Heb wel eens gehoord dat de temperatuur na koorts eerst even wat te laag kan zijn omdat het lichaam aan het compenseren is...
ze ligt nu lekker te slapen. Ze voelt ook niet meer zo warm aan. Heb haar weer gewoon in winterslaapzakje gelegd zonder mouwen.