Watch how our gender prediction test works - GENDERmaker Ik kwam dit ineens tegen vond het wel geinig om te delen Kent iemand het heeft iemand het al eens geprobeerd Ik zelf denk dat het nep is eigenlijk vandaar ...mensen die het besteld hebben en of mij kunnen vertellen of het nep is of niet
Ja, ik heb er ervaring mee. Heb 2 tests besteld en beide werden lichtroze, wat in mijn geval "juist" is, want ik krijg een meisje
Nee helaas, die site is nep. Of nou ja, nep is een groot woord, maar het gaat je geen betrouwbaar antwoord geven helaas en dat is zonde van het geld. Als je heel benieuwd bent en bereid bent wat meer te betalen, kun je naar barcelona gaan om bloed te prikken. Dit kan vanaf 8 weken en volgens mij is het 130 euro. Binnen 2 dagen de uitslag, 99,9% betrouwbaar Moet je alleen ff naar barcelona heen en weer vliegen, is toch ook wat
Hier trouwens ook 2 testen gedaan. Beiden knal roze, en het is dus wel een echte vent. Of het raketje moet eraf vallen bij de geboorte 😋
Heb zo eens rond gelezen en sommige krijgen paars maar roze is toch echt de kleur bij de meeste hahaha tja 50 procent kans he
Als ik dat had geweten had ik dat deze zwangerschap gedaan naar Barcelona... ben nog nooit zo nieuwsgierig geweest als deze zwangerschap met het geslacht!