Groei kindje prima maar hartje klopt te langzaam.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mussie, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn vanmiddag in ziekenhuis geweest voor een echo. We zijn nu 9 weken en 2 dagen zwanger. Op de echo was ons kindje duidelijk te zien, alles erop en eraan maar.............gyn kon het hartje niet vinden.We schrokken enorm.
    Uiteindelijk na veel gezoek het hartje gevonden maar hij klopte heel erg langzaam. Verder lijkt ons kindje in orde en heeft ook 4 hartkamers. Wij zitten met heel veel vragen. Wie herkent dit heeft dit ook meegemaakt???
    Liefs, mussie
     
  2. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik heb het zelf niet meegemaakt, ( wel kan ik me je ongerustheid voorstellen ivm met mijn eigen bloedingen ).

    Kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn,
     
  3. Niet meer actief

    Alysha onze dochter had ook steeds een te lage hartslag rond de 100 a 120 meestal ligt het rond de 140 en 160. Maar onze dochter is helemaal gezond geboren en is nu alweer ruim 13 maanden
     
  4. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi babypaula,
    ik had je berichtje gezien en vroeg me af of dit bij jou ook zo vroeg in de zwangerschap gezien werd.
    En om heel eerlijk te zijn begon ik de hoop wel een beetje te verliezen maar toen ik jou berichtje las dacht ik.........nou wel weer een beetje hoop :)
     
  5. Niet meer actief

    bij ons werd het rond 23 weken geconstateerd dat het hartje ook wel erg rustig was ijn vergelijking met andere kinderen.
    Bij jou is het idd wel vroeg, maar het positieve is dat het hartje wel klopt en het kindje is gegroeid. Dus meid houd moed
     
  6. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik probeer moed te houden maar vind dit op het moment erg moeilijk.
    Ik weet echt niet wat me te wachten staat en de gedachte dat ik dit kindje ook moet gaan verliezen maakt me erg wanhopig op dit moment.
    Ik kan weer niks anders doen dan wachten, wachten, wachten.
     

Deel Deze Pagina