Ik ben 8 weken zwanger en heb volgende week maandag me eerste afspraak bij de vk. Nu ben ik vanaf vorige week dinsdag niet lekker. Afgelopen woemsdag alles wat ik at kwam er gelijk weer uit donderdag ook. Vrijdag en zaterdag ging beter voelde me wel zwak en moe maar het eten bleef zitten. Gisteren weer alles eruit! Ik voel me zo moe, zwak en ziek maar ook ongerust...kan dit kwaad voor de zwangerschap?? Ik had vandaag ook ineens een gigantische bloed neus...heb ik nooit!! Ook heb ik al de hele week geen foliumzuur ingenomen omdat me lijf nu niks accepteerd...kan dat kwaad?? Groetjes
Hallo, Vervelend dat je zo ziek bent. Die kleine pakt wat die nodig heeft van jou, dus die groeit gewoon door ondanks je ziek bent. Hou goed in de gaten dat je geen uitdrogingsverschijnselen krijgt. Dus probeer wel vocht binnen te krijgen. Evt. kan je O.R.S nemen dit zijn vitamines, mineralen e.d. Zodat je je beter gaat voelen. Bleef je zo overgeven neem dan wel contact op met de verloskundige of de huisarts. Want is het ziek zijn van een griepje of ten gevolge van de zwangerschap. Is het t.g.v de zwangerschap kun je voor het overgeven en misselijkheid medicatie krijgen via de huisarts. Bloedneuzen is een zwangerschapskwaal. Alles word beter doorbloed ook in de neus, dus een bloedneus kun je veel makkelijker krijgen. Als je momenteel geen foliumzuur verdraagt kan je er niks aan doen. Beterschap. Groetjes Ineke