Ik denk aan het kindje in mijn buik en vraag mij af......... ......of je de bruine ogen van je vader zult hebben, of groene zoals ik? ......of je net zoveel van de natuur zult houden als je ouders of dat je bang bent om vies te worden en voor alles wat kruipt en vliegt ......of je zelf ook zo blij zult zijn met je papa, ik ben namelijk heel blij voor jou dat je zo'n leuke papa krijgt ......of je groot zult zijn of klein, of gewoon middelmatig......? .......hoe jij op je jeugd terug zult kijken als je net zo oud bent als ik nu ben. ......welke vakken je leuk zult vinden op school......... ......of je net zo gek zult zijn op onze Luka als dat wij dat zijn..... ......wanneer ik voor het eerst boos op je zal worden ......of ik gelijk van je zal houden als ik je zie ......hoe ik zal veranderen door jou komst........ Ik heb zoveel vragen dat je een leven lang nodig zult hebben om ze allemaal te beantwoorden Wat vragen jullie je af?
Of de kleine daardwerkelijk helemaal gezond is ,, Of de kleine goed gegroeit zal zijn ,, Of ze op Juliën of Janelle lijkt ,, Of ze echt een meisje zal zijn Lijkt ze op papa of mama ? Wat de komst van dit kleintje zal veranderen in ons leven ,, Of ze net als ons gek is van dieren ,, Wat ze leuk zal vinden Of ze zich snel of langzaam zal ontwikkelen hoe haar karaktertje zal zijn ,, Of ze een rustige baby zal zijn ,,, En zo zijn er nog veeeeel meer
of de kleine helemaal gezond is. of de kleine goed groeit. of de kleine op de vader of mij gaat lijken of de kleine het naar hem/haar zin heeft in mijn buik. of er veel gaat veranderen in ons leven. hoe famlilie gaat reageren na de komst van ons kleine. hoe de bevalling gaat
Of zij echt een zij is Of ze helemaal kerngezond is Of ze het wel meer naar de zin zal hebben op school dan haar moeder Of ze net zo slim wordt als haar vader Of ze een meisje meisje wordt of een jongens meisje Of ze ook de liefde van haar leven zal ontmoeten Of ze net zo koppig wordt als ik Gewoon hoe gaat ze eruit zien kan niet wachten
mijn vragen aan ons ukje: zal je gezond zijn? zal je groot zijn? Zal je een huil-baby zijn? ( wij waren beide huil-baby's namelijk) zal je onze honden leuk vinden? zal je net zo van de natuur houden en van dieren zoals wij doen? zal je net zo van muziek houden? zal je van wandelen houden? ( en heel belangrijk voor papa ) : Zal je net zo'n hekel aan voetbal hebben als je vader? Zal je later net zo verslaafd zijn aan internet als wij? En nog veel meer hihihihi
Dames, wat grappig he! Weet je wat je moet doen? Dit opschrijven in een schriftje of soort dagboekje, zodat je die vragen er weer eens bij kan pakken als de kleine er is en je de antwoorden er bij kan zetten. Leuk voor die uk voor later!
Wat ik me afvraag over ons wurmpje is: Hoe zal je eruit zien? Lijk je op papa of op mama? Ben je gezond? Hoe zal het straks zijn met jou in ons midden? Hoeveel zal ik van je houden straks, ik hou nu al zoveel van je! Hoezeer zal jij ons leventje veranderen? en hoe ervaar ik dat dan? Zul je net zoveel van alle diertjes houden als je mama dat doet? Zul je net ze gek zijn op de natuur zoals je mama dat doet? Ben je net zo lief als je papa? Zul je later glimlachend op je jeugd terugkijken? En vast nog veeeeeel meer.
Realtjuh, wat heb jij goede ideeën zeg! Is dus niet enkel het slechte wat in jou zit (broodje filet, jointje,...) Je stijgt in m'n achting
Pas maar op, dadelijk moet je met die dikke nek erbij nog onderste boven aan je plafond blijven hangen
..Komt ze eerder of juist later? ..Zal ze bruine, blauwe of groene ogen krijgen? ..Zal ze juist groot of klein zijn? ..Zal ze een meisje-meisje zijn, of een jongens-meisje net als mama vroeger? ..Zal ze meer papa's of mama's karakter hebben? ..Zal ze krullen krijgen of juist niet? (ik heb krullen) ..Zal ze heel donker haar hebben, of juist niet? Tja we zijn zo benieuwd....Ze zal in elk geval onze kleine meid zijn
Leuk dat jullie meedoen dames! Weet je waar ik naar benieuwd ben? Hoe groot hij zal worden........ Mijn man en ik zijn beiden niet erg groot (ook niet heel klein). Ik 1.68 en hij 1.78 of zoiets en dan is ie al bijna een kop groter als zijn vader en moeder....... Zou het echt grappig vinden als we echt een boom van een zoon zouden krijgen van 1.95 of zo met maat 46 schoenen.......
Ik denk aan mn kindje in mn buik en vraag me af; * Zou je nu een jongetje of meisje zijn? * We weten dat je uiterlijk tot nu toe t meeste van mama hebt, wat heb je dan van papa? * Wanneer heb je zin om uit mama's buikje te komen, mama denkt/heeft gedroomd in februari. * Zal je net als papa pijpekrulletjes hebben de eerste paar jaren? * Wie z'n karaktertrekken zou je hebben? (mama heeft liever dat je papa's krijgt hoor ). * Zal mama niet te streng voor je zijn/worden? * Zal je als je volwassen bent, terugkijken op een liefdevolle, zorgeloze jeugd? * Maar bovenal.. zal je gezond en gelukkig zijn?