Vanacht in bed voelde ik wat nattigs lopen. Ik dacht shit,mijn vliezen zijn gebroken en zo rook het ook. Toen ik het licht aan deed,zag ik dat het een hele plas helderrood bloed was. Gelijk de verloskundige gebeld en ze was er vrijwel meteen.Ze denkt dat ik een wond heb aan de baarmoedermond,veroorzaakt door het vrijen. Het moet nu minder rood worden en met een paar dagen weg zijn. Toen ze weg was en ik probeerde te slapen kreeg ik pijnlijke harde buiken om de 4 minuten ongeveer. Heb paracetamol genomen en een tijdje beneden gezeten. De buikpijn en harde buiken zijn nu weg,maar ik bloed nog steeds. Herkent iemand dit? Groetjes Wendy
Als ik jou was zou ik terug bellen hoor. Ik was 26 weken zwanger en kreeg ook pijnlijke harde buiken en bloedverlies en heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen om de weeen te remmen...
Een hele plas bloed door vrijen? Daar geloof ik niet zo in, eerlijk gezegd. Ik zou ook nogmaals bellen, zeker nu het nog aanhoudt. Sterkte!
Ik twijfel een beetje,want de harde buiken zijn nu weg en het bloedverlies is wel minder. Maar het is nog steeds helder rood. Heb voor de rest ook geen pijn.
Ik heb ook bloedverlies gehad bij 22, 30, 32 en 34 weken. Gekgenoeg niet toen de bevalling begon. Bij mij was er geen vrijparty aan voorafgegaan en bleek het door de placenta te komen. Bij 32 weken was het trouwens ook in combinatie met weeen ( ik dacht dat het bandenpijn was) . Ik zou altijd om een echo of ctg vragen. Het feit dat je de harde buiken pijnlijk genoeg vond om een pijnstiller te nemen zegt mijd at je absoluut nog even contact moet zoeken met je vk of gyn. Hopelijk houdt het vloeien snel op. xx pinguin
Idd even bellen. Denk dat je pas echt gerust bent als je op een echo hebt gezien dat alles in orde is toch? En voor die mensen is dat een kleine moeite (hun dagelijkse werk!)
Jeetje meid dat is schrikken! Zoals de anderen al zeggen, toch nog maar en keer bellen en zeggen dat het je niet lekker zit.
Het bloedverlies is over. Ik ben een stuk geruster. Aleen beetje rommelig gevoel in m'n buik en de baby is ontzettend druk. Ik hou het goed in de gaten. Dinsdag heb ik weer een echo en zal het dan ook ff voor leggen. Liefs Wendy
Houd het goed in de gaten! Ik ben afgelopen vrijdag voor een dag opgenomen geweest omdat ik helderrood bloed verloor. Uit de echo bleek het te komen van de placenta die erg laag ligt. Veel sterkte en gewoon de vk bellen, hoor!
Hoi Wendy, Ik zou het heel goed in de gaten houden. Ik wil je niet bang maken maar ook ik had een voorliggende placenta die vanaf week 23 bloedingen veroorzaakte. Uiteindelijk ben ik met 28 weken na een zware bloeding opgenomen in het ziekenhuis, in het ziekenhuis heb ik ook meerdere malen bloedingen gehad. Uiteindelijk ben ik 10 weken te vroeg bevallen van mijn zoontje. Goed in de gaten houden dus en als je het niet vertrouwd direct aan de bel trekken! Groetjes, Natasja