Met trots presenteer ik onze zoon hihi.. Ge wel dige!!!! Ervaring bij dr papa!! uitgebreid en al ! Ben zeer tevreden! 800 gram ongeveer en al 36,6 cm! Groeit perfect! De weken mogen heeel snel gaan voor mij! Liefs
THNX! Was heel bijzonder om te zien allemaal. Hij nam ook echt zijn tijd om alles te laten zien, de hele 20 weken echo opnieuw,hartje, hersentjes heel uitgebreid, en alles gemeten. Kon alleen niet heel goed tussen de beentjes want hij lag bijna de hele tijd mooi in een foetus houding tegen de wand aan. Je zag ook heel goed de gekruiste beentjes hihi... Hij had zelfs een kleine vleesboom bij me ontdekt en dat was mij nooit eerder verteld! Wellicht niet in de baarmoeder, net aan de buitenkant, kon geen kwaad voor de baby... 45 minuten lang, prachtig, kreeg dvd en foto's mee! Zou het zo weer doen hahaha... Lieve foto Caruli! Mooi met die armpjes.... Liefs
Louan & Caruli met hoeveel weken is de echo gemaakt? Vind het wel leuk om verschillen te zien qua weken. Zit zelf nog in twijfel wanneer we gaan.
Wauw, wat duidelijk zeg!! Bijzonder he zo'n echo. Ik vond het echt heel mooi! Dit was de duidelijkste van onze 3d echo (met 27 weken);