Babyboek. .

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jolanda1984, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb even wat hulp nodig. Ik ben zelf een Babyboek aan het maken met echo foto s, verhaaltjes dat soort dingen. Lijkt me leuk voor later:) maar nu wil ik graag wat leuke gedichtjes erin zetten, weet iemand misschien een leuke site ofzo om wat ideeën op te doen? Liefs x

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als bij het onderdeel gedichten kijkt kun je denk ik heel wat vinden.
    Verder: google - gedachten-gedichten - etc.

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    http://www.kipke.nl/Gedichten_toon.htm

Wat een leuk idee, ik doe het zelf ook. Ik heb van mijn eigen babytijd en jeugd bijna niks van foto's of uitleg of wat dan ook, en dat heb ik erg gemist.
    Voor mijn kleine leg ik veel dingen vast ( zoals haar babykamertje, en foto's van onszelfs met zwangere buik. Ze is er zelf immers nog niet, maar de voorbereidingen zijn al in volle gang) zodat ze later nog eens terug kan kijken naar hoe het allemaal is gegaan en hoe wij ons voorbereidden op haar plotselinge komst.
    Ik gebruik geen gedichtjes, maar ik heb in het begin wel een stukje geschreven voor haar namens haar papa en mama: op welke datum wij erachter kwamen dat ze in aantocht was en dat wij in ons leven nog nooit zo blij zijn geweest met een verrassing.
    Bij sommige foto's geef ik wat uitleg (zoals toen haar opa een keer in een zeer vreemde houding op de grond lag het vloertje te leggen in haar babykamer... dit was wel zo'n hylarisch gezicht dat ik er een foto van heb gemaakt en die zit nu in haar fotoalbum hihihi..)
    In haar foto-album komen natuurlijk alleen de hele leuke foto's van haarzelf en van haar familie en alle hoogtepunten.

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap iedere week een brief geschreven aan Tijn (we wisten dat het een jongen werd) Daarin vertelde ik hoe ik me voelde, wat ik die week gedaan had, wat ik in mijn buik voelde en hoe ik het me voorstelde als hij er zou zijn. Als ik het nu terug lees kan ik het nooit droog houden. Is ook een leuk aandenken voor hem, want ze zijn echt aan hem gericht!

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    wat ik zelf een leuk gedichtje vind en ook vaak op kaartjes zet als er een kleine geboren is is:
    Little hands and little feet.
    Littel toothless grins so sweet.
    Littel eyes that shine so bright.
    Littel arms to hold you tight.

Deze komt ook van gedachten gedichten maar vind hem zo ongelovelijk schattig :D

6. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Heel erg bedankt voor de lieve reacties:) daar kan ik wel wat mee

7. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Heel erg bedankt voor de lieve reacties:) daar kan ik wel wat mee

8. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Ik vind Toon zo geweldig!

9. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Toon is in mijn ogen de beste! :rolleyes:

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Elke week een brief schrijven, wie zei dat ook alweer... wat een top idee zeg!

11. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
  12. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0