Ik heb een paar vraagjes. Blijf je dan onder controle van de gyn of van de VK heb je last van je litteken van je baarmoeder gaat je buik pijn doen als hij groeit en het litteken rekt dan op. Groetjes Fleur
Het ligt eraan waarom je toen een keizersnee hebt gehad. Als dit gewoon op dat moment de beste beslissing was en je nu verder geen complicaties hebt, kun je deze zwangerschap gewoon naar de verloskundige. Dit zullen ze vast wel met je bespreken. Zelf heb ik ook een keizersenee gehad bij de eerst en loop nu weer bij de gynaecoloog omdat het dit keer ook een keizersnee gaat worden. Heb tot nu toe nergens last van, van m'n litteken. Maar ben dan ook nog maar goed 16 weken zwanger... Succes met je zwangerschap!
Heb bij de eerste ook een sectio gehad. De reden van de sectio maakt voor de zwangerschap nu niets uit. Je mag tot een week of 34 - 36 (verschilt per ziekenhuis) onder controle bij een verloskundige lopen, maar daarna kom je onder controle van een gynaecoloog. Wil je echter direct onder controle bij de gyn is dat meestal ook mogelijk. Kwebbel
hey meid ik heb bij de eerste ook KS gehad ik heb een echo bij de gyn gehad die zei het is een intakte zwangerschap dus je mag gewoon naar de verloskundige tot 35 weken dan moet ik weer terug naar de gyn en over de litteken:bij mij jeukt ie steeds omdat het ook haar uitrekken
1e ook per sectio. nu 2ex zwanger, bijna 20 wekenn.. en t begint af en toe wel behoorlijk te trekken... tot 36 weken bij vk, daarna gyn.. afwachten of t weer sectio wordt...
Hi Fleur1, Ik heb bij de eerste een KS gehad. Dat is nu 3 jaar geleden. Ik denk dat ik van geluk mag spreken want ik heb er nooit last van gehad. Ook niet tijdens de kraamperiode. Dit keer loop ik bij de gyn, maar dat heeft ook te maken met mijn hoge bloeddruk. Verder heb ik bij deze zwangerschap geen last van de KS. En ik heb echt een extreem grote buik. Kijk maar ff in mijn album. Het lijkt of er 3 in me buik zitten. Geniet van je zwangerschap!
Ik ben al bij de gyn geweest het ging allemaal veel anders dan ik gedacht had. Ik heb pfeiffer en werd ter stengst afgeraden zwnager te worden wij nog zo voorzichtig maar ja toch raak ik werd door de huisarts gelijk doorgestuurd naar de gyn en die heeft al en echo gemaakt. Er was alleen nog maar een verdikste slijmlaag te zien wat normaal is met een 4 weken echo. Ik heb daar effe zitte vragen haha. Daan was 9 pond bij zijn geboorte nu gaan ze als alles goed gaat een kindje wat op 7 pind word geschat halen. Je mag kiezen bij de gyn of vk tot de 35e week. De kans is in eerste ionstantie klein op weer een keizersnede omdat het voor daan was gedaan en niet voor mij. dus word er niet gelijk een datum geprikt. Volgende week terug naar de gyn tot de 7 weken en daarna mag ik gewoon naar de vk maet wel ieder maand een echo bij de gyn dus tja waar kan je beter bij gaan lopen haha als je toch iedere maand als naar die man moet. liefs Fleur