Wat doen jullie peuters allemaal als jullie lekker een middagje thuis zijn, Chloe was vanmiddag lekker aan het tekenen Sorry voor de scheve nekken
Geen foto van gemaakt, maar hier was het vandaag 'theevisite'. Mijn dochter heeft een theeserviesje en daar doe ik dan echt drinken in & wat lekkers op een schoteltje. Poppen erbij en ze zit heerlijk te kletsen en te spelen. Daarna op canvas geschilderd met plakkaatverf.
Geen foto.s. Gisteren weer hoedjes gemaakt geverfd en maandag hebben we make up overal gesmeerd op onze gezichten. Zal jullie die foto. Die zij van mij heeft gemaakt besparen. Lijk wel een spook hihi. Maar wat een lol dat we hadden. Vandaag was ze naar het kdv. Maar toen ze terug kwam Moest en zou ze met alle geweld boodschappen gelukkig gaf ze het op naar een half uur. Belooft morgen met haar eieren te gaan kopen. En daarna was ze lekker druk ondeugend en vreselijk gezellig hihi. Dus geen foto.s wel een heel verhaaltje voor je. Of deze gemaakt op haar verjaardag vorig week. Zat met mijn elleboog in haar taart zie de reden achter me hangen hihi ze hing heerlijk in mijn nek. Aandoenlijk.
vandaag is ze naar oma maar dit een zeer veel voorkomend beeld.. met haar poppen en knuffels spelen... liedjes zingen etc...
haha thanks voor de reacties.. lees ze nu pas.. ( het is een vestje wat eigenlijk wat klein is maar open kan t nog wel.. een gekregen rokje en een te grote legging haha... )