Ovulatiebloeding of toch niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Loveable123, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    hallo

ik wil even héél erg graag van jullie een mening horen over mijn cyclus.
    zoals je kan zien is die de afgelopen 2x heel onregelmatig en kort geweest namelijk 14 dagen en 11 dagen?
    Maar nu zit ik met de cyclus van 11 dagen, nu vandaag op dag 12, ben gisteren begonnen met spotting bruin en vandaag dik bruinslijmverlies, dus ik neem aan dat dat mijn ongi was maae geen verandering in mijn temperatuur tot op heden zie mijn tempkaartjes in de link onderin.
    Vandaag een ovutest gedaan en die was bijna zo goed als donker als de 2de streep, heb een foto toegevoegd in mijn album, helaas wat onduidelijk geworden door het inscannen maar wel te zien dat de laatste van vandaag ook gelijk de donkerste is.
    Nu is mijn vraag of een ovulatiebloeding zonder al teveel buikpijn mogelijk is?
    Ik ga gewoon door met tempen en de ovutesten.

Ik ben zo in de war momenteel, snap er helemaal niets meer van :confused:

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

waarschijnlijk is dit tussentijds bloedverlies rondom je eisprong. Een echte ongesteldheid geeft eigenlijk altijd helderrood bloed. Ga er maar vanuit dat dit je eisprong was, en dat je over 2 weken ongesteld wordt, of kunt testen.

Mirjam

Deel Deze Pagina