groei stuipjes of toch wat anders

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door irisnaomi, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amber is vorige week 2 dagen op genomen geweest omdat ze tot twee keer toe eerste op vrijdag daarna op zondag erg benauwd was smakte naar adem ..
    Ze hefet dus twee dagen aan de monitor gelegen maar konden geen oorzaak vinden wat ik wel moest doen is haar in de gaten houden betreft voeding of ze meer ging spugen en naar boven komt na zoveel uur nog en nog wat dingen ..
    Nou was dit dus het geval van de weke voor controle geweest en ze heeft ene lichte variant van reflux als het zo zou blijven zouden ze er niet veel aan doen ..
    Maar nu ja spuugt ze steeds wat meer eigenlijk en vannacht had ze steeds last van krampjes steeds huilen echt zo zielig wou het even aankijken vandaag ..

maar wat mij nu ook opvalt is dat ze veel laast heeft van draaiende oogjes zijn dit ook stuipje heb dit bij de eerste allemaal niet echt meegemaakt .. wel is het tijdens een stuipje want ze hefet dan ook van die lachstuipjes maar is het normaal dat de oogjes zo rond draaien .

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zou niet afwachten en gelijk gaan bellen. Ik neem aan dat je wel gelijk naar de kinderafdeling mag bellen (mochten wij wel toen Noor in het ziekenhuis had gelegen met een virus).

doen, ik vind dit niet normaal.

Deel Deze Pagina