86,2 cm en 10,5 kg was ze met 2 jaar. Ze droeg toen maat 92. Inmiddels maat 98 en is ze rond de 90 cm en 12 kg (2,5 jaar). Lange armen en benen, korte romp dus kleding is snel te kort.
Hier was mijn meisje met haar 2de verjaardag 1m05 en 18 kilo en 30 gr. Nu word ze volgende maand 3 jaar en is 1m15 lang bij 20,6 kilo. Maar zij werd als prematuur geboren met een hoog gewicht en lange lengte dus kan je niet vergelijken. Ze is een macrosomie kindje.
Hier nog geen 2 jaar maar 1,5 en is ze 86cm en weegt 11,3 kilo. Ieder kind is anders en groeit anders. Zolang hij vrolijk is en alles goed doet niet druk om maken.
Mijn zoon is bijna 3 en weegt 13kg. Zn lengte weet ik niet. Hij is heel gezond, actief en loopt eerder voor in ontwikkeling dan achter. Sommige kindjes zijn nou eenmaal wat kleiner, trekt wel bij. Of ze blijven wat kleiner..
Zoon is 2.5 jaar. Hij is nu 90 cm en ongeveer 12.5 kilo. Een half jaar geleden was hij ongeveer 86 cm en 12 kilo. Hij eet als een bootwerker maar groeit niet veel. Zit verder prima in zijn vel dus ik maak me er niet zo druk om.
Hier is word zoontje over een paar weken 2 jaar en is nu 98cm en 16kg. Zat vanaf het begin aan de bovenkant van de groeicurve maar wel in verhouding tot elkaar. Maakte me soms wel zorgen dat hij zo snel groeide, maar hij eet en drinkt gezond en is voldoende actief. Wij zijn beide ook niet klein dus dat zal hij dan wel van ons hebben
Hier met 1jr9maanden ongeveer 78cm en ruim 10kg. Ze draagt kledingmaat 80. Ook een ukkie dus, maar ze doet het verder prima.