helaas ik was 13 dagen "over tijd" zeg maar, zou vandaag naar de dokter gaan want had al 6 testen achter de rug maar geen positieve. kon ik vandaag de dokter afbellen de zijn er. is mijn menstruatie wat langer uitgebleven maar ja aan de andere kant beter dan die onzekerheid nu kunnen we beginnen aan ronde 2, nieuwe ronde nieuwe kansen maar het is wel zwaar kl@te (sorry) want ik wil al 2,5 jaar kids en nu is me vriend er ook aan toe dus dan ben ik een beetje ongeduldig denk ik herkennen jullie dit???? liefs jose
begrijp ik dan goed dat dit je eerste ronde was? dan is het heel goed mogelijk dat je nu aan het ontpillen bent, zou als ik jou was wel proberen om lekker rustig in je vel te zitten, leuke dingen doen en proberen om te laten komen hoe het komt, bij de één is het inderdaad na één ronde raak, maar dit zijn uitzonderingen. je maakt jezelf alleen maar gek om nu al ongeduldig te worden. wij hebben er 8 ronden over gedaan en op een gegeven moment werd ik ook ongeduldig, maar als je binnen een jaar zwanger wordt wordt het medisch gezien als heel vruchtbaar... succes met zwanger worden
Hallo dennisenjose, Ik herken het inderdaad ! Bij een aantal vrienden van ons was het dus de eerste keer raak ... bij ons niet en ik dacht dat we er toch alles aan hadden gedaan om zwanger te worden De tweede ronde eigenlijk net zo. Ik was op momenten zelfs vaak misselijk en dacht echt dat het raak was, maar kwam echt precies op de dag dat het komen moest. Bij de derde ronde had ik me voorgenomen de boel gewoon zijn gangetje te laten gaan. Ik was er niet zo erg meer mee bezig ... natuurlijk alleen wanneer dat wel gewenst was ... Ik maakte me al veel zorgen, dat een van ons onvruchtbaar zou zijn en zo. Heel verveled. Vooral de laatste twee weken van deze cyclus waren zo spannend (de eerste twee was ik er bewust niet te veel mee bezig) Nou mijn bleven uit ... ik heb nog een dag gewacht, en nog niets ! Toen hebben we een test gedaan ! Drie keer was scheepsrecht ! Mijn HA zei dat dat heel snel was, en de VK ook. Dus pin je niet vast op "in een keer raak" verhalen. Het duurt gemiddeld een jaar voordat mensen zwanger zijn. Als dat bij sommige mensen de eerste keer raak is, zijn er ook mensen die 2 jaar moeten wachten en dat zou dan ook nog normaal moeten zijn. Naar mijn idee zijn wel de meeste vrouwen binnen 6 maanden zwanger ... Succes ermee ! Groetjes, Nikki F