Jaloers door de hormonen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hallo dames,
    Misschien wel grappig, maar kan me er ook achteraf rot om voelen.
    Vriendlief heeft heel wel zwaar met me.
    Ik ben ontzettend jaloers op 't moment.. Als er maar een andere vrouw naar hem kijkt ben ik instaat om er op af te lopen en midden op straat een show er van te maken, kan ntl niet.. Maar zo voelt t wel.
    Hy werkt veel met dames en merk dat ik dit nu heel slecht kan hendelen, ook maar een "vind ik leuk" op zn fb van een vrouw die ik niet goed ken en ik ben beledigd.
    Hy kan er gelukkig wel om lachen en pakt me dan stevig vast.. Maar ikvind het niet leuk voor hem omdat we een hele goede relatie hebben.
    Ik geef ook hardop toe (waar iedereen by is) hoe jaloers ik ben pp 't moment.. Kan me ook echt niks schelen.
    Probeer er op te letten, want vind t echt sneu voor hem
    Zijn het de hormonen? Wie herkent het?

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    hihihihi klinkt bekend :D
    Ik had dit tijdens de zwangerschap van de jongste ook een poosje, maar is gelukkig wel weer over gegaan ;)

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Oh dat heb ik ook. Niet zo extreem dat ik andere vrouwen wil slaan, maar wel veel jaloerser dan anders. Ik word er onrustig ook al weet ik rationeel dat het onzin is..

4. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ohh wat lijkt me dat vervelend
    Had je daar voor de zwangerschap nooit last van?

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ja hier ook sneller jaloers waar ik anders makkelijk dingen kon weglachen... En zonder enige reden ook. Komt door de hormonen! Je wil je nestje beschermen :)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Yup dat heb ik dus ook, ben normaal totaal niet jaloers aangelegd en nu wel een beetje.

Gelukkig kan manlief erom lachen en als ik logisch nadenk dan weet ik ook dat ik me geen zorgen hoef te maken maar ja, die stomme hormonen ;)

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Jaloers niet, maar wel veel bezorgder dan anders. Als hem maar niks overkomt, als hij maar geen ongeluk krijgt. Mijn zus had het blijkbaar nog extremer dan ik. Het zijn denk ik inderdaad de hormonen (oh, wat zijn ze fijn!). Die uiten zich bij iedereen anders. Gewoon tegen je vriend zeggen, dan kan hij er wat rekening mee houden. Al vind ik dat hij al heel lief reageert.

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hihi, ik heb net het omgekeerde:)

Voorheen was ik altijd wel wat jaloers als hij over een vrouwelijke collega op het werk ofzo sprak, of inderdaad zoals je zegt, als er iemand die ik niet ken iets leuk vind op zijn facebook.

Maar sinds ik zwanger ben is dit veel verminderd. Ik zie hoe graag hij mij en mijn buikje ziet (en het kleintje dat erin zit natuurlijk) en daar doet er echt àlles voor, maar echt alles. En dan denk ik: "Daar kan geen enkele andere vrouw tegenop", hahahaha:D

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben normaal ook niet jaloers (toen we elkaar net kende wel soms), maar echt al heel lang niet meer en in mijn vorige zwangerschap en nu soms wel een beetje, niet extreem gelukkig, maar ik voel wel eens wat, wat daarvoor al héél lang geleden was.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik had het vooral op het eind, ik voelde me net een walvis. En hoe kan ie mij nou mooi vinden als ik zo ben? Dus elke vrouw in zijn buurt was een bedreiging in mijn ogen. Hartstikke door de hormonstertjes, maar stikjaloers was ik.:) heb het nooit naar anderen geuit, wel naar vriend dat ik zo onzeker was.
    En gelukkig alleen tijdens m'n zwangerschappen. Ben benieuwd hoe het me deze keer zal vergaan.:D

11. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Ja dat heb ik ook wel erg hoor, ik ben nog erger bezorgd dan normaal om man en dochter. Ik voel me ook extra "verliefd" als het ware(op beiden)

12. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Nee voor mijn zwangerschap niet, en het is ook een beetje onzin maar je gevoel kan je niet wegnemen.
    Vriendlief reageerd inderdaad altijd heel leuk en lief, en hij moet er ook altijd om lachen.
    Snap ik ook wel.. Andersom had ik me ook rotgelachen!
    Hij is heel trots op zijn 2 meisjes, zegt ie heel vaak en dat maakt dan alles weer goed.
    Maar die hormonen.. Pfoee normaal ben ik een heel hard en nuchter persoon en nu vind ik heel veel dingen zielig. :)

13. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Haha herkenbaar!! Normaal ook niet jaloers aangelegd, ik weet hoeveel mijn vriend van me houdt en hoe blij hij is met ons leventje :)

Maar nu pff, als hij dan kijkt naar een vrouw ben ik al gepikeerd. En dan voor ik het zelf in de gaten heb rolt er over mijn tong, leuke meid?

Gelukkig lacht hij dan heel hard en zegt hij nee ik vind alleen mijn zwangere vrouwie knap :p En dan denk pff waar ben ik toch mee bezig hahaha

Deel Deze Pagina