ik hoop dat ik hier ook even een vraagje mag stellen, al ben ik (nog) niet zwanger. Ik heb sinds vorige week echt behoorlijk last van mn onderrug/bil aan 1 kant, sinds twee dagen zit dat nu ook aan de voorkant ter hoogte van mn lies zeg maar en het straalt uit naar mn bovenbeen. Behoorlijk pijnlijk en ik durf niet al te veel pijnstillers te nemen, want stel dat. Keb die rugpijn wel vaker gehad in laatste stukje voor NOD, maar die pijn aan de voorkant is weer echt nieuw. heeft u enig idee wat dit zou kunnen zijn, want vorige keer was de rugpijn ook meteen verdwenen toen ik ongesteld werd (had toen wel een licht positieve test gehad 1 dag voor NOD, maar toch ongesteld helaas). Zou het iets met hormonen te maken kunnen hebben? alvast bedankt. danielle
Hoi Danielle, ht is inderdaad hormonaal, maar waar dat precies aan ligt? Sommige mensen hebben die pijn die jij beschrijft wanneer ze niet zwanger zijn en ongesteld moeten worden, maar soms hebben mensen het ook wel eens als ze net zwanger zijn. Ik kan je er dus geen duidelijkheid over geven, maar ik zie dat je al 4 dgn over tijd bent, misschien heb je goed nieuws? Groetjes Brigitte
bedankt voor uw reactie. helaas is de rugpijn nog niet verdwenen, en de ongesteldheid wel gekomen. zal dan waarschijnlijk toch iets anders zijn. in ieder geval bedankt voor uw tijd. Danielle