groei van buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door niek, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Ik ben bang dat ik een van degenen ben die snel dik gaat worden.

    En dat terwijl ik net zo'n extreem leuk zomerjurkje gekocht had in de uitverkoop (ik ben onverwacht zwanger). Nou ja, niets aan te doen, er komt wel weer een zomer...
    :)

    Trouwens, ik ben microbioloog van beroep. Yakult bevat darmspecifieke bacteriën en kan prima helpen als je darmflora van streek is, bv als je diarree hebt gehad o.i.d.. Maar wanneer je darmperistaltiek (de kneedbewegingen die je darmen van nature maken) van slag zijn (lui) door de hormonen verwacht ik eerlijk gezegd niet zoveel toegevoegde waarde van Yakult of Yakult-achtige producten behalve psychische (en onderschat niet wat je hersenen je darmen aan kunnen doen!)...
    Begrijp me niet verkeerd, ik spreek dus niet tegen dat het voor sommigen kan helpen om Yakult te drinken, maar vezelrijk eten en veel water drinken is in ieder geval wel een stuk goedkoper.
    :)



    Groetjes
    Maris
     
  2. munt

    munt Actief lid

    11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik krijg mijn broeken ook niet normaal meer aan heb nu een stuk elastiek om de knoop maar zit nog strak maar ik verdom het om nu al een zwangerschapsbroek aan te trekken ik hou liever nog paar weekjes mn eigen broekjes aan met een grote trui erboven zodat je het elastiek niet ziet
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben nu 18 weken zwanger en met kleren aan is er bijna niets te zien. Bij mijn moeder's zwangerschappen zag je na 6 maanden pas wat, dus ik denk dat ik dat ook heb... Helaas haha
     
  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik kan al ruim een week mijn eigen broeken helemaal niet meer dicht krijgen. ik loop thuis lekker in een jogging broek en als ik weg ga doe ik mijn spijkerbroek aan vouw de knoop naar binnen dan valt het open staan niet zo op. maar de mensen in mijn omgeving denken dat ik verder ben of dat ik een tweeling krijg ik heb echt al een mega buik zegt iedereen. krijg van die reacties hoever ben je 8 weken zo dan al zo'n buik. ik eet echt niet veel meer dan ik deed had maatje 36 en een platte buik nu niet meer haha.
     
  5. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Ik heb nog helemaal nergens last van.Ik krijg al mijn broeken nog gewoon aan.
    Ben benieuwd wanneer je bij mij wat gaat zien.
     
  6. lisacar

    lisacar Actief lid

    Ik heb ook nog nergens last van. Kan al m'n kleren nog aan. Ben in de eerste 12 weken ook best wel wat afgevallen vanwege de misselijkheid. Misschien heeft het hier ook wel mee te maken.....

    Zit er natuurlijk met smart op te wachten totdat m'n buik gaat groeien..... :D
     
  7. Rosanna

    Rosanna Lid

    22 feb 2006
    51
    0
    0
    Nou mijn broeken beginnen ook aardig strak te gaan zitten. En ik eet ook niet meer dan normaal.
    Ben benieuwd....... wanneer ik voor de zwangerschapskleding ga kijken :( . hahahahha
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb nu nog nergens last van.
    Bij m'n 1e kreeg ik ook pas bij 5 maanden zwangerschap een buikje.
    Heb nu wel 's- avonds na het eten een opgezette buik (lijk wel 6 manden zwanger ;) ).
    Kan ook minder makkelijk naar de wc. Hiervan had ik ook als voor m'n zwangerschap last.
    Heb darmflora-tabletjes van de kruidvat en die helpen goed.
    Gelukkig is 's-morgens dat opgeblazen gevoel weg.

    Maar denk wel dat ik nu wel wat vlugger een buikje zal krijgen.
    Waarom weet ik niet, misschien omdat dit de tweede is.

    Silly
     

Deel Deze Pagina