misschien een gekke vraag en denk ik tever vooruit..... Maar mijn broer gaat eind augustes trouwen en nu ga ik morgen kleren kopen... maar ik kan pas zondag teset en zou dan tegen die tijd 12 weken zwanger zijn.... ik geloof niet dat het raak is maar goed die kans zit er even goed in... en is het niet deze maand is het misschien wel de volgende maand.... Nu is mijn vraag eigenlijk {1} heb ik tegen die tijd al een buikje? en {2} wat kan ik dan het beste kiezen een rok of een broek??? Sorry als deze vraag een beetje gek klinkt, misschien denk ik ook wel tever vooruit!
Als je zwanger bent, zie je je buikje denk ik nog niet heel erg, misschien heb je een klein buikje. Ik denk dat het niet echt uitmaakt of je een rok of een broek aantrekt, misschien kan je beter een weekje wachten, en dan pas iets kopen. dan weet je meer. Liefs meliske
Hoi Anniek, Als ik jou was zou ik gewoon kopen wat je leuk vindt en dan zie je vanzelf wel of het nog past, toch? Volgens mij moet je nog wel in je gewone kleren passen met 12 weken en anders heb je weer een goede reden om wat nieuws te kopen ! Go girl, shoppen!! Groetjes, Anakin.