hey lady´s, Vandaag weer een echo gehad. twee weken geleden was er niets te zien. Vorige week was er een zwangerschapsring te zien van 8 mm En vandaag was de zwangerschapsring 1,1 cm. Maar geen embryo oid te zien. Nou moet ik volgende week weer terug komen. Nou maak ik me wel wat zorgen.. kan het alleen en leeg zakje zijn? Of kan er volgende week wel opeens iets te zien zijn? Is dit een beetje een normale groei? Ik kreeg de echo omdat ik geen idee had hoelang ik zwanger was. Vind het allemaal erg spannend had gehoopt op wat meer duidelijkheid vandaag, maar helaas
oei dat is moeilijk te zeggen> vooral omdat je niet weet hoelang je zwanger bent! Aan de andere kant> ik neem aan dat je een test hebt gedaan aangezien je niet ongesteld werd? Zo ja, dan kan je al een redelijke berekening maken (mits je heel onregelmatig bent). Tot nu toe kan het alle kanten nog op...óf je moet rekening houden met de kans dat het niet helemaal goed zit óf je ziet volgende week een heel mooi beginnend kindje (met kans op een mooie hartslag). Het is wel erg jammer dat je nog niet de duidelijkheid hebt gekregen waar je op hoopte, maar volgende week zal je die vast en zeker wel krijgen hoor!
Zoals hierboven al geschreven staat is het heel moeilijk te zeggen omdat je niet weet hoelang je zwanger bent. Wat ik wel weet is dat het vrij normaal is als je alleen maar een zwangerschapsring ziet als je onder de 6 weken bent. Ik kreeg namelijk met 5 weken een echo, en daar was ook alleen een zwangerschapsring op te zien. Vervolgens kreeg ik een week later een echo, en toen was er heel mooi een vruchtje te zien met een kloppend hartje. Uiteindelijk ben ik bevallen met 41 weken en 3 dagen van een kerngezonde dochter
Hoihoi, ik had ook met bijna zes weken een leeg vruchtzakje en nu ben ik veertien weken zwanger van ons wondertje!Dus alles kan, ik hoop voor je dat je een goeie echo krijgt!Succes met wachten, een week duurt heel lang als je in onzekerheid zit! Liefs Baby..
Ah bedankt voor de lieve berichtjes! Ja het is zo spannend! zeker omdat het zo totaal onverwachte zwangerschap is! Nou ik wacht rustig af dan maar