Groeiachterstand 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pacific14, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Pff wat een enorm heftig nieuws.
    Wil jullie allen heel veel sterkte wensen!

2. Pacific14

Pacific14 Lid

27 okt 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjol, Wat een nieuws, wat heftig zeg voor jullie…. Jullie moeten echt enorm geschrokken zijn. En nu sta je opeens voor keuzes die je helemaal niet wilt maken. Heel erg veel sterkte voor jullie!

Judith87, wat moeilijk voor jullie. Hoeveel was de achterstand bij jouw dochtertje met 20 weken? Is ze nu symmetrisch klein? Is het een vorm van dwerggroei, of is er nog helemaal niets bekend?

3. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Marjol!

4. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Meen je niet, wat heftig Marjol! Veel kracht gewenst!!!

5. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjol, heel veel sterkte!!

6. Pacific14

Pacific14 Lid

27 okt 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu, Marjol? Aan je onderschrift te zien hebben jullie al heel veel ellende meegemaakt... Sterkte!!!

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Het gaat. We bereiden ons nu mentaal en praktisch voor op de bevalling. Na al die ellende zijn de artsen het nu wel eens dat het geen toeval meer is en wordt alles uitgezocht. Ze zullens ons ventje onderzoeken en ook mijn placenta wordt onderzocht. Daarnaast hebben ze al enkele buizen bloed afgenomen om te onderzoeken. Dit allemaal voor de toekomst nu eerst maar eens dit allemaal verwerken.

8. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Ohh meid ik heb me ook zo zorgen gemaakt toen ik nog zwanger was van me zoon bij de 20 wk echo bleek dat hij 2 weken achter lag dus om de twee weken mocht ik komen tot aan de 34 ste week heb ik dus groeiechos gehad maar die twee weken bleven veder was alles goed.
    Ze zijden als je het uitdraag dan zal je kindje zo 6 pond wegen nou voor mij is dat prima tog..
    Met 37.3 bevallen en hij was 2630 gr en 49 cm.. Dus het kon kloppen van die 6 pond.

Ik was ook klein geboren en mijn zusje ook bijde 6 pond.
    Dus er zit wel iets in de fam genetische gezien..
    Maar hij is nu 5 md en weegt 8 kilo en groeit als kool en zit in maat 74 al... Dus zo zie je maar soms kan je je zo druk maken terwijl het nergens voor nodig was...
    Maar het kan ook anders gaan natuurlijk... Al hoop ik dat alles bij jullie goed zal gaan maar dat zal vast wel...

9. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och jeetje meid, ik was al even niet meer op zwangerschapspagina geweest dus lees je berichten nu pas.
    Wat afschuwelijk allemaal... Weet je al meer inmiddels?
    Heel veel sterkte...

10. Judith87

Judith87 Lid

6 nov 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marjol. Wat een vreselijk nieuws! Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!!!

@pacific14. Ik weet niet hoeveel weken achterstand ze had bij de echo maar wel flink. Ze zat ruim onder de onderste groeilijn p3. Bij geboorte had ze gewicht van 24 wkn zwangerschap ipv 30 wkn. Ze is symmetrisch klein en lijkt niet op mensen met dwerggroei. Ze groeit nu helaas al niet meer dus ze blijft waarschijnlijk een mini mensje. Maar ze is het mooiste meisje van de hele wereld! :)

11. Pacific14

Pacific14 Lid

27 okt 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben gisteren weer een echo gehad en er is nu 3 weken achterstand. Echt een teleurstelling, want ik ben best gegroeid in tussentijd en voel goed beweging... we hadden dus echt hoop dat er genoeg groei zou zijn. Over twee weken weer een groei echo....

12. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    @pacific wat balen zeg!! Hoeveel weken ben je nu? Ik pas
    Groeiecho met 30 weken pfff

Deel Deze Pagina