Waar kan het fout gaan?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door LadyIngrid, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hallo,

Ik weet dat u geen dokter bent maar misschien dat u mijn vraag wel kunt beantwoorden?
    Mijn vriend en ik zijn al vier maanden gericht bezig. Ik het ovutesten gebruikt en mijn cervixslijm in de gaten gehouden. Zeker vorige maand had ik het idee dat mijn ei er aan kwam. Toch weer ongesteld geworden.
    Tempen is niets voor mij, dan moet ik langer in bed blijven liggen en weet ik zeker dat ik in slaap val! En ovutesten vind ik te duur (en ze waren bij mij allemaal negatief!)
    Wat zou ik eventueel nog kunnen ondernemen? En wat kan in deze vier maanden zijn fout gegaan?

Liefs Ingrid

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi ingrid,

Wat er 'fout'is gegaan is dat er geen goede bevruchting heeft plaats gevonden.
    Dit kan meerdere oorzaken hebben. Maar betekent niet dat het niet gaat lukken. Het is normaal om een half jaar tot een jaar te oefenen voor dat het lukt.
    Het is wel aan te raden om te gaan tempen, cervixslijm is heel lastig om eht daar op te beoordelen. Ook als je na een half jaar proberen, naar je huisarts stapt zal hij eerst vragen om te gaan tempen, heb je dat in ieder geval al gedaan.

Blijven oefenen en niet opgeven!

Imke

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Bedankt voor je advies! Ik zal gauw eens even op internet kijken hoe tempen in zijn werk gaat!

Groetjes Ingrid

Deel Deze Pagina