Wij hebben kaartjes gekregen voor Walibi en zijn van plan om dit weekend langs te gaan alleen zijn er ook attracties waar je als zwangere wel in kan?ben nu 17 weken Zwanger bij mijn 1e zwangerschap ben ik wel naar moviepark geweest en ben toen ook in sommige achtbanen geweest..hihi iemand ervaring met Walibi?
Nee geen ervaring mee. want persoonlijk zou ik het niet doen. Maar ik wilde ook niet vliegen in mijn zwangerschap.
bordjes staaan er niet niet voor niets denk ik dan maar weer. daarbij krijg je stang in je buik geduwt lijkt mij niet echt fijn als je zwanger bent..
Vorig jaar ben zijn we met een bevriend stel naar de efteling geweest,zij was toendertijd zwanger ze mocht bijna nergens in.Alleen droomvlucht volgens mij,en ja de bordjes zijn er niet voor niks. Ik zou het gevaar niet gaan opzoeken iig!
Ik zou nergens ingaan. Misschien alleen in die hele slome bootjes waar je geen stangen hebt..als die daar zijn. Straks gebeurt er wel iets en voel je je voor altijd schuldig daarvoor. Ik zou het risico niet nemen.
Ik zou niet gaan hoor, je hebt er zelf weinig aan. In de meeste attracties mag je als zwangere nou eenmaal niet en je zou het ook niet moeten willen. Wij gaan a.s. vrijdag naar Koningin Julianatoren via de C1000 actie maar gelukkig is dat een klein park waar de kids in veel attracties zelf kunnen....en als Justin in de achtbaan wilt, gaat papa mee
Ik zou t niet doen. veel attracties die leuk maken soms onverwachte bewegingen waardoor z'n stang best hard in je buik komt. dan maar even wachten tot na je zwangerschap. Dan kun je zo vaak gaan als je wilt
Je mag bijna nergens in. Geloof alleen in de piranha de wilwaterbaan en t reuzenrad. Zal vast nog wel iets zijn, maar nagenoeg niets. Ik heb een tijdschrijft meegenomen, en vooral veel op de tassen gepast.
Ik zou zelf nergens ingaan behoudens de slome attracties ed. Sommigen zijn er heel nuchter in en doen het wel maar ikzelf persoonlijk zou om zo'n onbenullig attractiepark geen enkel risico willen nemen.Lijkt me niet echt lekker om bij een bepaalde beweging die stang of beugel in je buik te krijgen.Ik persoonlijk zou al helemaal niet gaan want ik heb een rhesus negatieve bloedgroep en de baby een positieve en daarbij wil ik echt geen geweld in mijn buik hebben.
Ik heb het na gevraagd aan mijn vk en zij zei dat je gewoon naar de pretparken mag gaan, maar niet in achtbanen mag.. dus ik zou zeggen laat de attracties die hard gaan even links liggen en geniet van de rest van het park of het fijne weer
tuurlijk kan je in actratties alleen de dingen die echt voor de kleintjes bedoelt zijn dus de antieke auto's draaimolen het treintje en niet de achtbaan of wildwaterbaan... ik zou zelf niet voor walibi kiezen zou meer voor de efteling gaan want daar kan je best nog wel in veel dingen maar zou de harde en snelle vermeiden en de zachte en rustige dingen opzoeken....
een vriendin s met ongeveer 8weken nog overal ingeweest ,daarna kwam ze erachter dat ze zwanger was en dachten we van oeioeioei ,kleine s ondertussen 8jaar maar k zou toch opteren voor de rustige attracties (zijn die in walibi???) want van die G-krachten zijn niet echt leuk voor die kleine ukkepuk in de buik