Geen lengtemeting en gewichtschatting 20 weken echo..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Trotsemama1986, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hallo dames,

Tijdens mijn 20 weken echo is er geen berekening gemaakt hoe lang het kindje zou zijn en ook is er geen gewicht geschat...
    Is dat normaal dat ze dat niet altijd doen?

Weet alleen dat de lengte van het dijbeen op 19 weken zat, buikomtrek ook op 19 weken, hoofdomtrek op 20 weken en hersenmeting op 21 weken.. verder weet ik niks eigenlijk..

Was wel benieuwd hoe groot ons kindje was maar ja..

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    bij mij ook niet, alles was helemaal gemiddeld zei ze......volgende week 3d echo, hoop dat ze dan een inschatting kunnen geven!

3. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ok dus het is niet vreemd dat ze dat niet gedaan hebben?
    Ik weet ook niet wat gemiddeld is.. alleen is onze beeb waarschijnlijk iets kleiner dan gemiddeld.
    Alles was verder wel normaal.. de lengtes enzo.

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    dat ik het enige wat ze kunnen meten...tenminste dat hebben ze toen bij mij gezegd...
    ze kunnen niet heel je kindje meten...dus meten ze stukjes om te kijken of ie op schema ligt (of iets te klein of te groot is...)
    Maar dit is wat er bij mijn 20w echo is gezegd...want ik vroeg idd hoe lang dat ie nu is...

5. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ok dank je Sarah, dan weet ik ook gelijk dat het normaal is dat het niet gemeten is.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij hebben wij ook geen schatting van de lengte en het gewicht gehad tijdens de 20 weken-echo. Het dijbeentje is wel opgemeten, buikomtrek, hoofdje, enz. Ze kijken meer of dat allemaal klopt en in verhouding is.

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier ook geen lengte en gewicht gemeten.. alleen zoals bij jou en de rest het dij-beentje.. buikje en hoofdje en hij was precies zo ver als hij moest zijn ;) haha met de 20 weke echo kwamen ze ook uit op uitgerekende datum 7 dec.

8. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

Ik heb er dinsdag bewust naar gevraagd en toen vertelde mijn gyn dat ons kleintje ongeveer 22 cm is (ze vermenigvuldigen de lengte van het bovenbeentje met 7). Ons kindje groeit ongeveer hetzelfde als de jouwe..

9. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Bij mij ook geen lengte en gewicht, ik vondt het wel erg jammer ik wilde graag het gewicht weten. Dinsdag moet ik op controle bij de gyn en krijg ik weer een echo en misschien dat ik ga vragen hoe zwaar ze nu ongeveer zou zijn.

Deel Deze Pagina