Vreemd beeld echo

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mummytobe87, Apr 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mummytobe87

Oct 3, 2014
    47
    0
    6
    Beste verloskundige,

Afgelopen week heb ik een eerste echo gehad. Gezien mijn laatste menstruatie zou ik 7w6d zwanger zijn. Ik heb echter 2 keer een lange cyclus gehad (1x 48 dagen) dus het kan ook zijn dat ik minder ver ben.
    De verloskundigen wisten niet goed raad met het beeld en ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog. Helaas heb ik pas over 2 weken een afspraak. Daarom vraag ik mij af of jullie misschien iets op onderstaande foto's zien?
    Alvast bedankt!

Attached Files:

2. Mummytobe87

Oct 3, 2014
    47
    0
    6
    Deel 2

Attached Files:

3. Mummytobe87

Oct 3, 2014
    47
    0
    6
    En de laatste

Attached Files:

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

ik vind het lastig om hier iets over te zeggen. Was er een hartslag te zien? Mogelijk zit er een groot hematoom naast. Helaas kan ik je niet echt verder helpen. Mogelijk kan je de afspraak toch eerder plannen. Ik kan me voorstellen dat twee weken wachten erg lang duurt. Succes!

Groetjes Monique

5. Mummytobe87

Oct 3, 2014
    47
    0
    6
    Bedankt voor je bericht!
    Er was helaas geen hartslag te zien. Wel een 'foetale structuur'..
    De gynaecoloog heeft de foto's doorgestuurd gekregen en zei inderdaad dat er een bloeding zit.
    Kun jij iets zeggen over die tweede ring?

6. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

Ik kan dat helaas moeilijk beoordelen op basis van de foto. Mogelijk ook een bloeding. Veel succes toegewenst!

Groetjes Monique

Share This Page