Hoi dames, Aankomende zondag ben ik 38 weken zwanger. Aangezien dit een hele zware zwangerschap is geweest BI + HG En opnames zkh.en ik nu nog aan de sondevoeding zit en niks binnen kan houden gaan ze me bevalling inleiden. Ik zit er zelf ook helemaal doorheen het waren 9 maanden vechten tegen me eigen lichaam.gelukkig maakt onze kleine man het goed. Vannochtend nog extra echo en CTG gehad. Helaas is mijn baarmoedermond totaal niet rijp . Maandag mag ik me 07:00 melden en dan gaan ze me primen eerst oraal volgende dag vaginaal. Daarna een rustdag en hoe dan verder geen idee. Mijn vraag aan jullie is wat ik jullie ervaring met primen? Ik Mag toch hopen geen 2 weken meer in het ziekenhuis te liggen totdat er wat gebeurt, vind het ook zo spannend allemaal! Bij mijn eerste bevalling hebben ze ook geprimt vanwege zwangerschapsvergiftiging maar dat was pas met 39,5 week en toen kwam de bevalling opgang na 3 dagen maar was toen ook al 1,5 week verder dan nu... __________________
Sterkte! Ik ben met 37 weken geprimed ivm pih en beginnende zwangerschapsvergiftiging. Idee was 3x per dag vaginaal een tablet en dan aan het infuus. Alles zat nog potdicht maar na 2 dagen (6 tabletjes) braken al spontaan mn vliezen en begon de bevalling. Het kan dus vrij snel gaan! Hopelijk zet het bij jou ook snel door
Ik ben ruim 2 weken geleden bevallen. Met 38w5d geprimed, had 0 ontsluiting, bmm niet verstreken, wel al heel ietsjes verweekt. Ik had genoeg aan 1 dag primen, 2x een gift cytotec gehad (de orale pilletjes). Die dag wel wat weeën enz, maar echt prima te doen. 's Nachts ook nog normaal geslapen voor zover ik dat al kon. Volgende dag om 10 uur vliezen gebroken en om 15 uur was ze er. Het kan dus prima snel achter de rug zijn als je lijf het zelf goed oppakt!