hallo, Gister bij de echo werd mij verteld dat het kindje te klein is. niet hoeveel hij achter loopt en verder ook weinig informatie. Ik moest meteen door voor een ctg. En vanmorgen moest ik weer voor een ctg! Ik leefde zo in een roes. Dat ik niet eens meer durfde en wilde vragen wat ik hier nu meer verder moet. Nu zit ik thuis en nu ben ik toch wel een beetje bang. Meerdere mensen die dit hebben meegemaakt?? en die me een beetje uitleg kunnen geven. P.s ik ben nu 31 weken en 2 dagen zwanger. groetjes lisanne
He wat vervelend meid!! Wij haden niet letterlijk de groei achterstand, maar kregen te horen dat de beentjes veel te klein zouden zijn. Ook ctg en echo's gehad en toen begonnen de gynaecologen zich ook nog eens tegen te spreken. Uiteindelijk na nieuwe metingen en nog wat meet ctg's bleek er niks aan de hand te zijn, maar geschrokken zijn we toen wel. Bel anders gewoon even naar de gyn meid, gewoon om de waardes etc te weten en om jezelf wat rust te geven. Want dit is ook niks om zo wat te zitten wachten compleet blanco. Ik hoop heel hard dat het allemaal vals alarm was. Maar er zijn meer kindjes geboren met een groei achterstand die echt super gezond waren, hou je daar aan vast meid, je kleintje doet zijn best!!! Succes, setrkte en hou je ons op de hoogte=
heel erg bedankt voor de goede moed.! ik ga denk ik inderdaad even bellen. Misschien dat ik dan wat weer zekerheid heb. en ben blij dat het bij jullie toch deels vals alarm is geweest.