Hoi, Ik ben op dit moment 7 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb een behoorlijk druk en heftig weekend gehad met me heel erg ziek voelen (overgeven) en toch werken. Ik zing in een band en dat houdt voor mij in dat ik 4 uur lang, dans, zing en een feestje moet bouwen voor mensen Na het optreden vrijdag kreeg ik al wat krampen in mijn onderbuik. Na het optreden zaterdag werd dit erger...echt felle steken ter hoogte van mijn eierstokken en mijn schaambot. Het voelt niet als menstruatiepijn, maar meer een soort hele pijnlijke heftige eisprong en dit dan aan beide zijden...maar vooral links en dus ook vanaf mijn schaambot naar boven toe. Dit trekt soms door in mijn onderrug of mijn lies. De pijn is nu soms wel en soms niet aanwezig en verder gewoon een trekkend gevoel wat wel constant aanwezig is... Ik kan me zelf niet voorstellen dat dit mijn darmen zijn, daar zit het echt te laag voor. Heb verder geen bloedverlies gehad. Ook heb ik geen pijn bij het plassen of wat dan ook, maar vraag me wel af of het toch niet mijn blaas kan zijn. Weet u misschien wat dit is?
Hoi Nienke, het klinkt als flinke bandenpijn na flinke inspanning (banden kun je ook in je rug voelen). Dat kan voor het kindje geen kwaad,m maar is wel een teken dat je net even over je grens bent gegaan. Lekker warme kruik of douche helpt vaak en en evt bij een optreden gaan zitten of iets langer pauze nemen. Groetjes Brigitte