aaaah, dat secreet!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Majkuh, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    oehhhhh, mijn EX schoonmoeder is zo'n vies achterbaks goor secreet aahhhh heb het helemaal gehad met haar!

zo, sorry hoor, krijg net mijn dochter van 11 aan de lijn: ''mama, oma weet dat jij zwanger bent!'' geeft niets kindje. ''Ze gaat het aan papa vertellen. OH, doet mama nu zelf wel even.'' 'Ze vraagt ook of het niet goed gaat bij ons thuis en of we wel gelukkig zijn en dat we haar aaaaalles kunnen vertellen, want tsja, eerst na de scheiding bij opa en oma gewoont, toen bij Peter (mijn huidige vriend) toen in een eigen huis, nu weer samenwonen, kan nooit goed gaan.''

dat vieze, vuile, .......grrrr, heb mijn ex medegedeeld dat dit de druppel is (je begrijpt dat dit niet het enige is met haar) en dat zij de kinderen NIET meer op mag halen op vrijdag en zaterdag, doe ik zelf wel en dan breng IK ze wel naar hem toe als hij klaar is met werk!

Ik ben verdorie al 3,5 jaar weg bij mijn ex, heb haar 1000.00000 keer gewaarschuwd toen dat het niet goed ging, gig uiteindelijk weg nadat ik jaren als een sloof, hoer, stront ben behandeld en nog was et MIJN schuld en nu weer zoiets BEGH!

zo even woede van me afschrijven hoor, en dan nu kalm want moeders voor moeders komt om 1300 uur.

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    begrijp ik het goed? je bent al 3 jaar gescheiden van die man en zijn moeder loopt zich nog te bemoeien met jou leven? dat ze haar kleinkinderen ziet... oke! maar dat ze zich gaat bemoeien met jou leven en jou nieuwe relatie... daar heeft zij geen f*ck mee te maken toch? ik zou tegen haar zeggen dat het nu eindelijk een x gedaan moet zijn en dat ze anders de kids niet meer te zien krijgt... of wel gewoon onder jou toezicht zodat ze de kinderen iig niet meer kan opzetten tegen jou....

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind het altijd zo gemeen als kids ergens tussen worden gezet , ik vind het ook een k-streek! het is al 3 jaar geleden hoor het is heel wat wat je allemaal doet ! juist heel lief maar als ze je dan zo tegen je op gaan PROBEREN te zetten vind ik dat echt laag!

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zucht.......snap er ook niets van, sommige mensen kunnen gewoon niet loslaten n verdergaan, heb het goed gehad, ze krijgt echt voorlopig de kids niet, laat het haar maar voelen....

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

He Majkuh...

groot gelijk hoor, dat je dan zegt dat ze de kids maar even niet meekrijgt... Ik heb zelf zo'n schoonmoeder die voortdurend loopt te klagen dat de ex van mijn man haar de kids ook niet mee wil geven, maar er wel zelf voor gezorgd heeft dat de ex haar niet meer kan vertrouwen, (zo stom: mijn man had de kids toen 1 dag per week en zij heeft toen aan de ex gevraagd of de kids een weekend mochten komen logeren, van vrijdag tot en met zondag. Dat mocht, op voorwaarde dat mijn man en ik alleen die zaterdag erbij zouden zijn, sprak ze met m'n schoonmoeder af. Dat heeft schoonmoeder ons nooit verteld, sterker nog: nodigde ons ook het hele weekend uit. Toen wij zondags nietsvermoedend meegingen de kids terugbrengen, was de ex nogal boos. We hebben jarenlang niet begrepen waar dat over ging, zij zei zelf toen dat mijn stiefdochter had gezegd dat papa haar geslagen had, toen ze vroeg waar een blauwe plek vandaan kwam.
    In ieder geval, om een lang verhaal kort te maken: kort geleden kwam ik er dus achter dat m'n s-moeder die afspraak met de ex had gemaakt en zich er dus niet aan gehouden had, (ex heeft toen de kids 4 maanden bij mijn man weggehouden, schoonmoeder heeft nooit tegen ons gezegd dat dat wel eens om deze reden zou kunnen zijn). Een tijdje geleden vond de ex het dus niet OK dat de kids op oma's verjaardag kwamen doordeweeks.... en maar zeuren en klagen... Toen ik er vervolgens achter kwam wat ze geflikt had, 3 jaar geleden, had ik echt zoiets van: Ja, nou: eigen schuld, dikke bult...
    Ze moeten het maar door schade en schande leren dan hoor, als het op de gewone manier niet kan, :(

6. McNugget

McNugget Niet meer actief

He dames,

Erg vervelend die schoonmoeders, alleen vind ik het een beetje vreemd als je zou zeggen je krijg de kinder niet meer te zien. Want de kids hebben er toch niks mee te maken? Mischien dat die wel heel verdrietig worden als ze die oma of vader niet meer zou zien. Het geen waar je ze idd mee kan pakken is de kinder bij ze weg houden, maar of dat ook leuk is voor het kind, daar heb ik me vraagtekens bij.

Groetjes

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    jeetje wat een trutten zeg die schoonmoeders! ben ik nu ff blij dat ik geen schoonouders heb :p en ik zou me kind daar dus ook niet meer heenbrengen als zij mijn kind zo op zou stoken! inderdaad onder begeleiding van mijzelf dan misschien wel maar anders ook niet want eerlijk is eerlijk het kind is er ook niet bij gebaad als oma van die dingen zit te zeggen en te vragen of wel soms?

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    heb gelukkig een goede relatie met mijn ex, heb hem gisteren aan de lijn gehd en hij heeft beloofd het op te lossen....daar vertrouw ik dan maar op......

Deel Deze Pagina