Verloskundige kiezen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sterre82, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Ik vroeg me af hoe en waarom je voor een verloskundige kiest.
    Mijn vriend kent een oud-klasgenootje van hem die verloskundige is, daar heb ik ook geen probleem mee maar die zit 20km verderop in de stad. Ik werk ook daar in de stad en wil ook graag bevallen in het ziekenhuis in de stad maar wat is nou het beste?
    Daar of zo dicht mogelijk bij huis?

Liefs!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.051
    113
    Bij ons in de buurt kun je niet eens kiezen. Vaak houden ze een bepaalde afstand aan, omdat ze binnen een bepaalde tijd bij je moeten kunnen zijn.

3. sinada

sinada Niet meer actief

Ik heb degene gekozen die dicht bij huis zit. We hebben voornamelijk in de avond afspraken dus is makkelijk.

Ik denk dat het niet veel uitmaakt hoor. Ze komen toch eerst naar je toe als de bevalling begint

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Vond ik ook lastig om te bepalen. Ik heb met vriendinnen gesproken. Welke zij hadden enzo. Later heb ik de beslissing eigenlijk gemaakt op basis van afstand. Maar volgens mij kun je gewoon eens en aantal bellen om wat vragen te stellen hoor.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou inprincipe maakt het mij niet uit, het lijkt me wel leuk om een 'bekende' te hebben. Mijn vriend stond er nogal op om bij haar te gaan, waarschijnlijk wat vertrouwder voor hem. Die mannen worden immers ook even het diepe ingegooid om het even heel stom te zeggen.

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    hm, ja oke, das waar. Maar jij moet bij haar op controle ed, dus ik zou persoonlijk kijken wat jij prettig vindt..

Succes!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja klopt heb je helemaal gelijk in. Ik denk dat ik ze morgen gewoon even bel voor info e.d. Even kijken hoe ze aan de telefoon zijn.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik weet niet of jij bij een vk mag die 20 km verderop zit. Zoals al aangegeven moet de vk binnen een bepaalde tijd bij je thuis zijn en dan lijkt mij 20 km wat ver en inderdaad is het belangrijk wat jij vind. Jij moet daar onder behandeling. Ik zou ze morgen even bellen en dan vragen of daar uberhaupt wel onder behandeling mag.

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haha nou ik heb tot 12 weken nog niks te kiezen want moet tot dan onder controle blijven bij de gyn...Gister 1e echo gehad en was super. Geen bbz, zag er mooi uit volgens de gyn en ik heb mijn 1e echo-fotootje te pakken :D 2e echo is als ik 8 weken ben, ben benieuwd!

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Mooi zo! Voordeel van bij de gyn blijven tot 12 weken, is dat er over 2 weken weer een echo wordt gemaakt, en dan nog een...veel vaker dus dan bij de vk :D

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oeh echt waar? Ik dacht dat ik na die 8 weken er misschien weer eentje kreeg bij 12 weken...Leuk zeg!
    De gyn zei al, reken er maar op dat je volgende keer véél meer ziet (mits alles goed gaat natuurlijk) en kan nu al niet wachten, zo spannend!

Deel Deze Pagina