Jongetje????

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door wendy81, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy81

wendy81 Nieuw lid

5 okt 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie hier 3 echo's. Zou het nu een jongetje zijn of is het de navelstreng??

Ben zeeeeeer benieuwd ;)

Gr,
    Wendy 14.5 wkn zwanger

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hmmz.. Ik zou toch zeggen een jongetje :D
    Maar ik weet wel dat het zo vroeg heel erg op elkaar lijkt.

Ben benieuwd!

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Ik denk aan de eerste foto te zien dat het de navelstreng is omdat deze zo hoog ligt.

Tweede en derde foto zijn wat onduidelijk omdat je niet precies kunt opmaken hoe het kindje ligt en dus ook niet kunt beoordelen ofdat het nu een pieleke of de navelstreng is.

sorry

4. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    mmm.... lastig hoor! Omdat je met 14 weken nog niet echt duidelijk kan zien of het echt een piemeltje is of opgezette schaamlipjes. Het lijkt dan nl nog erg op elkaar. Ik neig ook wel naar een jongetje maar het zou me niet verbazen als het met 20 weken een meisje blijkt te zijn! hihi..

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik denk inderdaad dat het een jongetje wordt. Op die tweede echo ziet het er hetzelfde uit als op mijn echo's, en ik heb een knulletje gekregen :)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De echo foto's zijn voor mijn gevoel niet duidelijk genoeg, ik kan er weinig van maken

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Het is nog erg vroeg om er iets met zekerheid over te zeggen. Maar nu neig ik wel naar een jongetje

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ik heb ze alle 3 bekeken, maar ik denk dat het de navelstreng is. Want bij de derde foto zie je de billen vrij goed, en de bovenbenen, en dan zou t piemeltje wel ver daar vandaan zitten. En ik geloof dat je eht met 14 weken ook niet zo duidelijk (groot) kunt zien... ik zou dus denken dat je het nog niet kunt weten/zien. Misschien is t wel een jongetje, al denk ik dus dat daar waar het rondje om staat niet het piemeltje is.
    Met de 20 weken echo is t vaak goed te zien, nog even geduld.... !
    Groetjes!

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik denk wel een jongetje hoor!! Lijkt me best duidelijk, bij een navelstreng zie je vaak ook streepjes (bloedvaten) en die zie ik op deze foto niet.. lijkt mij een piemeltje :)

Maarja je weet het nooit... :)

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik denk ook een jongetje ... maar je weet het nooit. Bij onze 20-weken-echo komt ook iets in beeld, maar we kunnen toch niet zeggen of het nou een jongetje of meisje is. Het blijft spannend en ... een gezond kindje is en blijft het belangrijkst, toch ?

Groetjes,
    Nikki F

11. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    ik denk ook een jongentje

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zeer zeker een jongetje.
    gefeliciteerd trouwens :D

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Moeilijk.. De 2e foto, zou ik toch wel denken jongetje, maar jah zo vroeg lijkt het nog erg op elkaar zeggen ze.. Spannend, misschien kan je het bij de 20wnk echo vragen? dan heb je meer zekerheid ;)

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik weet nog dat ik met 20 weken daar lag en de echoscopiste echt zo zat van "kijk, wat kun je het hier toch duidelijk zien dat het een meid wordt" en ik zat daar maar een beetje te knikken.. zag zelfs de "overduidelijke hand met vingers" er niet in.. ik denk dat je er echt voor gestudeerd moet hebben.. lijkt me trouwens een leuk beroep:D

x

15. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    lijkt mij een jongetje idd,maar zou afwachten voordat ik kleren zou halen

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Als ik de echo's vergelijk met die van ons zoontje toentertijd zou ik zweren dat ook dit een jongetje is. Maar ja.....garantie tot aan de deur....hihi

17. puck24

puck24 Niet meer actief

bij mij was het met 14 weken ook zo klaar als een klontje! Een jongen kan je niet missen hoor!

18. wendy81

wendy81 Nieuw lid

5 okt 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zojuist een echo gehad (nu 16.2 weken) en het is een JONGEN!!!!

Goed gedaan meiden!

Deel Deze Pagina