Zie hier 3 echo's. Zou het nu een jongetje zijn of is het de navelstreng?? Ben zeeeeeer benieuwd Gr, Wendy 14.5 wkn zwanger
Hmmz.. Ik zou toch zeggen een jongetje Maar ik weet wel dat het zo vroeg heel erg op elkaar lijkt. Ben benieuwd!
Ik denk aan de eerste foto te zien dat het de navelstreng is omdat deze zo hoog ligt. Tweede en derde foto zijn wat onduidelijk omdat je niet precies kunt opmaken hoe het kindje ligt en dus ook niet kunt beoordelen ofdat het nu een pieleke of de navelstreng is. sorry
mmm.... lastig hoor! Omdat je met 14 weken nog niet echt duidelijk kan zien of het echt een piemeltje is of opgezette schaamlipjes. Het lijkt dan nl nog erg op elkaar. Ik neig ook wel naar een jongetje maar het zou me niet verbazen als het met 20 weken een meisje blijkt te zijn! hihi..
Ik denk inderdaad dat het een jongetje wordt. Op die tweede echo ziet het er hetzelfde uit als op mijn echo's, en ik heb een knulletje gekregen
Ik heb ze alle 3 bekeken, maar ik denk dat het de navelstreng is. Want bij de derde foto zie je de billen vrij goed, en de bovenbenen, en dan zou t piemeltje wel ver daar vandaan zitten. En ik geloof dat je eht met 14 weken ook niet zo duidelijk (groot) kunt zien... ik zou dus denken dat je het nog niet kunt weten/zien. Misschien is t wel een jongetje, al denk ik dus dat daar waar het rondje om staat niet het piemeltje is. Met de 20 weken echo is t vaak goed te zien, nog even geduld.... ! Groetjes!
Ik denk wel een jongetje hoor!! Lijkt me best duidelijk, bij een navelstreng zie je vaak ook streepjes (bloedvaten) en die zie ik op deze foto niet.. lijkt mij een piemeltje Maarja je weet het nooit...
Ik denk ook een jongetje ... maar je weet het nooit. Bij onze 20-weken-echo komt ook iets in beeld, maar we kunnen toch niet zeggen of het nou een jongetje of meisje is. Het blijft spannend en ... een gezond kindje is en blijft het belangrijkst, toch ? Groetjes, Nikki F
Moeilijk.. De 2e foto, zou ik toch wel denken jongetje, maar jah zo vroeg lijkt het nog erg op elkaar zeggen ze.. Spannend, misschien kan je het bij de 20wnk echo vragen? dan heb je meer zekerheid
ik weet nog dat ik met 20 weken daar lag en de echoscopiste echt zo zat van "kijk, wat kun je het hier toch duidelijk zien dat het een meid wordt" en ik zat daar maar een beetje te knikken.. zag zelfs de "overduidelijke hand met vingers" er niet in.. ik denk dat je er echt voor gestudeerd moet hebben.. lijkt me trouwens een leuk beroep x
Als ik de echo's vergelijk met die van ons zoontje toentertijd zou ik zweren dat ook dit een jongetje is. Maar ja.....garantie tot aan de deur....hihi