@Soraya, mag ik je trouwens nog iets vragen? Is er onderzoek gedaan naar de oorzaak van je herhaalde miskramen?
Hoi pechvogel, nee er zijn geen onderzoeken gedaan omdat ik a al 5 Kids heb en ik 42 jaar ben. Men weet het daaraan
Hee Soraya, Heel veel succes vandaag! Wij hebben afgelopen vrijdag het SEO gehad op 19 weken en bij ons kindje heeft de buik een groeiachterstand van 2 weken! Ook heel erg geschrokken! Helaas konden wij niet meteen de dag erop terecht in t ziekenhuis, dus wij krijgen ook vanmiddag pas onderzoeken.... ... ik duim heel hard dat zowel jullie als ons kindje gewoon in orde is en enkel wat klein is!
En hoe is het gegaan Soraya41? Wij hadden afgelopen dinsdag de 20 wk echo en daaruit bleek ook een groeiachterstand. Ik heb geen idee van hoeveel want dat hebben ze niet gezegd. Wij kunnen 'pas' morgen terecht in het VU voor een nieuwe echo.. Ook zagen ze door de ligging van de baby niet goed of het bovenlipje wel helemaal dicht was en kon het hartje niet goed beoordeeld worden. Wel een hartslag van 144 bpm hoor Dus hij werkt wel Ben heel benieuwd naar jullie uitslag! Ik duim voor jullie!
Bij ons is de echoscopiste gewoon gestopt met het onderzoek toen ze dat buikje zag. We weten wel dat het hoofdje en bovenbeen wel groot genoeg waren voor de termijn, we weten dat t hartje goed klopt, er was maaginhoud en blaasinhoud (dus nieractiviteit) en de hersenen leken goed ontwikkeld. Maarja, dat buikje he, daarom ook niet gekeken naar de rest, baby werkte zelfs niet mee om even tussen de beentjes te kunnen kijken Ben wel benieuwd naar de uitslagen van Sorraya, die had vanmorgen al onderzoek he? Jij trouwens ook succes morgen Miepie...
Bij ons vertelde ze het pas na het onderzoek. Wel heeft ze vaak geprobeerd alles goed in beeld te krijgen maar de baby bleef heel eigenwijs gewoon liggen zoals het lag en daardoor kon niet alles goed in beeld worden gebracht. Maagje en blaasje zagen er hier ook prima uit en de niertjes ook. De in en outflow van het hartje kon niet goed beoordeeld worden vanwege schaduwen. Wel hebben we even tussen de beentjes kunnen gluren en we krijgen een meisje! Ik weet niet de maten van ons meisje, wel dat het gewicht 297 gram was bij 19+3 wkn. Volgens mij lag het bovenbeentje wel gemiddeld en het hoofdje was beneden gemiddeld, en het buikje viel buiten de grafiek.
Hallo lieve allemaal, Wij zijn geweest... zouden vanmorgen gaan maar door spoed zijn wij naar de middag gezet. Het wachten was slopend maar niet voor niets.. met ons meisje is niets aan de hand. Hoe de echoscopist gemeten heeft weten wij niet maar dinsdag was ik 20.5 weken en volgens de meetingen zat ons meisje op zijn hoogst op 19.1 de rest eronder en Max 290 gram. Alles viel buiten de groeicurve. Het maagje vulde zich te langzaam en ze kon niet beoordelen of het ruggetje gesloten was... Dikke paniek!!!!!! Vandaag woog mevrouw 346 gram en was de kleinste meeting 20.3... maagje en ruggetje helemaal goed. Zag er goed uit de gyn was helemaal tevreden. Het is gewoon een wat kleiner meisje die symmetrisch goed groeit! Over 3 weken mogen we weer voor het goede gevoel. ..Wij hebben samen gehuild van blijdschap wat een spanning.. De gyn gaat de echoscopist aanspreken, thanks. Van pure blijdschap de prenatal leeg gekocht...😂 Dames ik duim voor jullie dat het ook meevalt. Laten jullie het weten? Sterkte en een knuf
Wow wat een goed nieuws! Zit het met tranen in me ogen te lezen! Gefeliciteerd! En met een klein meisje is verder helemaal niets mis, als het maar in proporties is Heerlijk..nu kan je weer genieten van je zwangerschap!
Na jouw berichtje heb ik weer een beetje moed! Ben zo zenuwachtig pfffff....wordt wederom een zware nacht denk ik Nee niet gehad, ik ben nu 31 en geen risicogroep dus vond het niet nodig. De vk trouwens ook niet...
Dank je wel Miepie... Wil echt niets anders dan genieten.... Nu op naar morgen en dan jij net zo'n goede uitslag ga hard voor je duimen
Dank je wel! Mijn duimen voor jou heeft geholpen...nu hopen dat het duimen van jou ook voor mij helpt! Ben heel benieuwd hoe het bij Evelyn heeft uitgepakt! Ik hoop ook dat ze net zulk goed nieuws heeft als jij
Wat een ontzettende opluchting Sorraya! Hier het zelfde goede nieuws! Ons meisje zit helemaal prima op de groeicurve, alles er op en er aan, super mooie metingen! Dus Miepie, wie weet blijkt t bij jullie morgen ook allemaal een storm in n glas water te zijn! Blijkbaar kunnen de metingen en gruwelijk naast zitten!