Groeiachterstand van 2 weken bij de 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sorraya41, 17 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Ohhhh Evelyn super!!!! Gefeliciteerd..... en nu weer ademhalen!!!

Miepie dit moet goed komen. Ik weet hoe je je voelt en dat de nacht lang zal zijn.. ik weet zeker dat Evelyn net zo hard voor jou duimt als ik en dat gaat helpen!!!
    Met 31 hoef je ook geen combi test te doen idd. Heb je eerder een pretecho gehad voor het geslacht? Hoelaat mag je morgen?

@beeb en pechvogel super lief dat jullie zo betrokken zijn heeft mij goed gedaan. Fijne hè zo'n site

2. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Ohhhh Evelyn super!!!! Gefeliciteerd..... en nu weer ademhalen!!!

Miepie dit moet goed komen. Ik weet hoe je je voelt en dat de nacht lang zal zijn.. ik weet zeker dat Evelyn net zo hard voor jou duimt als ik en dat gaat helpen!!!
    Met 31 hoef je ook geen combi test te doen idd. Heb je eerder een pretecho gehad voor het geslacht? Hoelaat mag je morgen?

@beeb en pechvogel super lief dat jullie zo betrokken zijn heeft mij goed gedaan. Fijne hè zo'n site

3. Miepie83

Miepie83 Lid

17 mei 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhh Evelyn wat een geweldig nieuws ook voor jou!!! Gefeliciteerd!!! Wow...heerlijk gevoel lijkt mij! :)

Sorraya, wij hebben geen pretecho gedaan voor het geslacht. De eerste termijnecho alleen en verder niets tussendoor. Hebben we bij de eerste toen ook niet gedaan. Dus heb geen vergelijkingsmateriaal helaas :(

We mogen gelukkig om 08:30 uur al! Lekker vroeg, zit je je ook niet de hele dag op te vreten..En ik hoop op net zulk goed nieuws als jullie! Al vind ik het nog moeilijk om echt de rust te vinden..wordt nu al met het uur zenuwachtiger :(

4. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Dat is idd een mooie tijd Miepie......

Wij hebben ook eerder geen echo's gedaan hoor. Maar de oudste Kids wilden het zo graag dat we met zn allen zijn gegaan een bijzondere ervaring voor de Kids en voor ons. Vond het ook erg Leuk om verrast te worden met de bevalling maar nu mogen we roze shoppen en na 2 mannetjes is dat ook erg leuk om te doen😍

5. Miepie83

Miepie83 Lid

17 mei 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil wel een 3d echo doen met 30 wkn (mits morgen positief uitpakt natuurlijk) Hebben we bij onze dochter ook gedaan en dat vond ik heel leuk. Wil haar dan ook meenemen, zal ze echt geweldig vinden :)

6. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Ja die zijn geweldig.. heb met 16 weken een pretecho laten doen en toen hadden we al prachtige 3d foto's op 18 juli met 26 weken hebben we een hele 3d echo. Prachtig.

Enne dat gaat helemaal goed komen morgen!

7. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Lijkt mij ook wel leuk, mn moeder wil graag eens mee... Maar wat kost zo'n 3d echo ongeveer?

8. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Zal het eens opzoeken morgen.. rond de 100 euro geloof ik.

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Oké, niet goedkoop...

Miepie, veel succes straks! Over n uurtje weten jullie t!
    Ik duim!

10. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Miepie de duimen draaien

11. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    En Miepie al nieuws????

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Jeetje wat zal dat een opluchting zijn geweest,wat een fijn nieuws!

13. Miepie83

Miepie83 Lid

17 mei 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden! Hier ook goed nieuws! We hebben met zijn 3n echt super duimen denk ik!

Ons meisje is wel aan de kleine kant, maar ja net zoals bij jullie is dat niet zorgwekkend. Over 4 weken hebben we de groei echo. Verder was gelukkig alles waar de echoscopiste nog over twijfelde helemaal goed. Lipje dicht, ruggetje dicht, hartje goed maar tis gewoon een klein en fijn meisje. Ben zooooo opgelucht!

Vanmiddag gelijk met onze dochter de stad in geweest om wat voor haar kleine zusje te kopen..zo lekker en fijn om die last kwijt te zijn!

14. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!
    Gefeliciteerd allemaal!
    Positief topic voor mensen die eens t zelfde meemaken ;)

15. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Tadada joepie GEFELCITEERD👍👍👍👍👍👍👍👍dat is perfect nieuws... nou dames dan zullen we eens gaan kijken hoe onze zwangerschappen verder gaan. Ben benieuwd Miepie of jij ook een meisje krijgt hebben we de eerste 3 vrouwelijke musketiers 😂

16. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Maris Dank je wel voor je lieve reactie... Wij zijn nog steeds aan het genieten

17. Miepie83

Miepie83 Lid

17 mei 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    :DJa hier ook een meisje...

18. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Yehhhhhhhh HHahahaha

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een goed nieuws allemaal! Super :D

20. jada73

jada73 Actief lid

6 apr 2010
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook tijdens de zwangerschap 2 jaar geleden een klein meisje. Extra echo's, het bleef allemaal net in het aanvaardbare. Er is dus verder niet ingegrepen. Met 38 weken is ze geboren. Ze woog 2.2 kilo dus echt een heel kleintje. Inmiddels is ze bijna 2, zit ze net in maatje 80 maar alles mooi in verhouding. Ze is dus nog steeds een klein ding, maar ze compenseert dat wel met haar pit:D.....

Ze groeit goed volgens haar eigen lijn, ontwikkelt zicht ook verder goed. Overigens mochten we al na twee dagen naar huis. Ze is op vrijdag geboren en zondag waren we al thuis. Het was dat jaar in september snikheet en zij lag met twee kruiken in haar bedje.

Ik dacht dat jullie nog wel even wat extra positiviteit konden gebruiken.

Deel Deze Pagina