Rare buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sanne85, Dec 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

Feb 17, 2008
    669
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 24 weken en 3 dagen zwanger.
    Vanmorgen vroeg werd ik wakker met steken in mijn buik, boven in. Deed flink zeer maar hield niet heel de tijd aan. Het kwam en ging. Dat duurde van 5 tot een uur of 9. De frequentie nam in de loop van de tijd af en nu is het eigenlijk over. Maar sinds dien heb ik last van een 'rare' buik. Het doet geen pijn meer maar het voelt zo rommelig.
    Ik weet niet zo heel goed hoe ik het moet omschrijven maar het lijkt op een buikgriepgevoel. Dat gevoel zit ook bovenin, net iets boven mijn navel. ( alleen heb ik echt zeker weten geen buikgriep! ) Vorige week had ik allemaal last van harde buiken, ik heb geen blaasontsteking volgens de huisarts. Mijn bloeddruk was vorige week bij de vk iets hoger dan normaal. De eerste meting was 135 / 88 ( digitaal ) en de tweede meting ( handmatig ) was 135/ 80.

Ik maak me geen zorgen, maar het zit toch ook niet lekker.

Hebben jullie enig idee?

bedankt.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het klinkt inderdaad als een buikgriep. Rustig aan doen. Als je het niet vertrouwt kun je altijd je verloskundige bellen, maar ik denk dta het wel overwaait.

Mirjam

Share This Page