Jeetje, wat ben ik blij en trots... vorig jaar om dit tijdstip dachten we nog dat dit nooit goedkomt en nu is hij al 10x zo zwaar en 2.5x zo lang en tijgert de kamer door.
jee , wat ziet je mannetje er goed uit zeg gefeliciteerd met zijn verjaardag (ik heb je af en toe gevolgt) spinnekop ook een mama van een prematuur
Wat een leuk berichtje! Gefeliciteerd met David, wat een prachtig mooi mannetje!! Woonde je al die tijd al in Estland of ben je intussen verhuisd?
Van harte GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!!!!! Is het al weer een jaar geleden?! Jeetje! Ik heb toen je verhaal mee gelezen. Wat is het een prachtig kereltje! Ongelooflijk wat hij en jullie hebben meegemaakt. Ongelooflijk hoe goed hij het nu doet. Dikke verjaardagsknuff van mij! Liefs, Aleida
@mamavansimone: We zijn ondertussen verhuisd voor een "sabbatjaartje" werken op een zorgboerderij. Voor David is het de beste plek om te zijn, veel buiten, rustig en gezond eten! Hij is zelfs nog nooit verkouden geweest
Dank jullie wel! Ik zal morgen alle knuffels doorgeven Als ik terugdenk aan vorig jaar voel ik altijd weer hoeveel steun het ons gegeven heeft om hier ons verhaal kwijt te kunnen. Nogmaals bedankt van ons 3'en!
Gefeliciteerd! Wat een mooi, lief manneke! Hij kijkt ook zo rustig en tevreden... Echt heel lief! *smelt*
oo alweer een jaar geleden, Gefeliciteerd! ik heb ook alles gevolgd toen. Wat is hij lekker gegroeit zeg en wat heerlijk dat jullie een jaartje estland doen.
Heb net 'even' je verhaal gelezen en wat een kanjer is jullie kerel zeg!! Wat heeft hij het goed doorstaan. Van harte gefeliciteerd met zijn eerste verjaardag!