Hallo iedereen, Wij hebben een heel verleden met onze zwangerschapswens en na 4 jaar zijn we eindelijk zwanger!! Ik kon het eerst niet geloven en zei tegen mijn mannetje dat de test kapot was omdat er een plus stond... Hihi. vast wel herkenbaar... Het was trouwens een clear bleu hihi... Maar wat ik wou weten is hoe bereken ik de uitgerekende datum bij mijn zwangerschap. Ik ben aan de progynova gegaan op 29 maart 2013 en heb mijn terugplaatsing (bevroren embryo) gehad op 16 april 2013. Het embryo was ingevroren vanaf begin januari. Ik heb nu geen flauw idee hoelang ik zwanger ben!! Vanaf 16 april is het iets meer dan 2 weken? Hoe bereken ik dit? Iemand een idee? xxxx
Hallo dames, Ik kreeg toevallig net een brief van het ziekenhuis en daar staat ook in hoelang ik zwanger ben en hoe nu verder met medicatie enz. Nu weet ik al hoelang ik zwanger ben. Nu dus 4 weken en 6 dagen!! op 21 mei heb ik mijn eerste echo, dan gaan ze kijken of het goed is ingenesteld en of het hartje klopt, spannend dussss!!!! xxx Wat zijn jullie ervaringen dames? En hoelang zijn jullie al bezig of hebben jullie al een eerste echo gehad?