Helaas bestaat het papieren groeiboekje niet meer, alles gaat nu digitaal kwam ik achter. Wat ik heel erg jammer vind, heb zelfs mijn eigen groeiboekje nog! Iemand tips waar je iets soortgelijks zou kunnen kopen/bestellen?
Ik kan me herinneren dat ze bij de geboorte van dochter vertelden dat hij online ergens nog te koop was. Weet alleen niet meer waar. Ff kijken of ik het kan vinden. Verder kun je natuurlijk een baby’s eerste jaar boek naar keuze invullen. Vaak zijn er ook wel opvolgers van te koop voor de peuter en kleutertijd. Daar kan je alles invullen over de groei en het eten en drinken enzo.
Wat jammer dat dat verdwijnt. Hier zo'n 9 weken geleden (cb huisbezoek bij 2wk) gewoon een papieren boekje gekregen. Ook gek dat dat zo verschillend is.
Ik ben vorige week naar het cb geweest en ik heb voor de jongste nog gewoon een boekje gekregen. Ik zou het ook niet leuk gevonden hebben als het alleen nog digitaal was.
Ik mis hem dus echt totaal niet. Bij m’n zoon staat er ook echt bar weinig ingeschreven. Alleen lengte en gewicht. Van 2, 3, 4, 6, 10, 11, 14 en 26 maand. Dat past ook wel op 1 pagina ipv zo’n boekje Niks aan adviezen, niks over hapjes, of weet ik veel wat nog meer. Aangezien ik bv geef op verzoek en rapley hoeft daar ook niks over vermeld te worden.