Hebben jullie kindjes ook wel eens van die fratsen vroeg ik me af? Hier gaf ik ons zoontje altijd ergens in zijn laatste wakkertijd, meestal een 45 minuten tot een kwartier voor bedtijd een voeding en het was goed. Hij ging dan content de nacht in. Maar de laatste dagen was het steeds dat hij eenmaal in bed toch begon te huilen. Aantreden mama, ik wil toch nog meer drinken. Nu heb ik hem vandaag in zijn laatste wakkertijd meerdere keren aangelegd, en hij dronk steeds wel wat... Maar toen we eenmaal naar de slaapkamer gingen begon hij wat te huilen en eenmaal daar nogmaals aangelegd. Toen tankte hij zich pas vol om daarna dan te gaan slapen. Hij heeft nu dus blijkbaar bedacht dat hij als hij doorheeft dat het echt bedtijd is, nog een keer moet drinken en alleen propjevol wil gaan slapen. Niet erg, maar ik vond het wel typisch.
Haha, ja onze zoon gaat sinds een paar dagen tetteren aan de rechterborst Hele verhalen tegen mijn borst. Meestal leg ik hem dan maar eerst links aan en dan gaat het daarna wel goed. Oh en ook sinds een paar dagen, hysterisch worden aan de borst en uiteindelijk weigeren, voornamelijk s'avonds en s'nachts. Nu krijgt hij maar afgekolfde borstvoeding en/of biologische kunstvoeding (door fysieke problemen kan ik nu niet voldoende kolven ) dan en dan tankt hij zich in de ochtend helemaal vol.